تاریخ انتشار۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 223499
شیخ نعیم قاسم:

مانع اصلی انتخاب رئیس جمهور در لبنان، عربستان سعودی است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه پیشرفت مقاومت، کفار و منافقین را خشمگین کرده است، گفت: حزب الله با تمسک به خط مشی مقاومت توانست به پیروزی های ارزشمندی دست پیدا کند.
مانع اصلی انتخاب رئیس جمهور در لبنان، عربستان سعودی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ نعیم قاسم" در برنامه اختتیامیه یک دوره فرهنگی تحت عنوان "امیر نهج" گفت: حزب الله با تمسک به خط مشی مقاومت توانست اسرائیل را شکست بدهد و به پیروزی های ارزشمندی دست پیدا کند.
 
وی افزود: امت اسلامی در حال حاضر به قدرت و امکانات در اختیار مقاومت اعتماد دارد و معتقد است که مقاومت، می تواند آینده امت اسلامی را همراه با آزادی و استقلال تضمین کند.
 
نعیم قاسم به سنگ اندازی دشمنان داخلی و خارجی در مسیر مقاومت اشاره کرد و گفت: پیشرفت مقاومت در نقشه راهی که ترسیم کرده، کفار و منافقان را به خشم آورده است و دشمنان داخلی و خارجی ما دست به توطئه چینی علیه مقاومت می زنند.
 
معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون چهار جنگ علیه مقاومت به راه انداخته است که در هر چهار بار حزب الله با قدرت ایستادگی کرده چون حق با مقاومت بوده است و اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر قصد جنگ افروزی داشته باشد حزب الله با آن مقابله خواهد کرد.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: اگر تمسک به خط مشی مقاومت را کنار بگذاریم تمام منطقه جولانگاه گروه های تکفیری می شود و تنها به برکت این محور تا کنون این اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه با اشاره به مسأله عربستان گفت: سعودی ها از نیت خود در قبال لبنان پرده برداری کردند و قصد داشتند با لبنان مقابله کنند اما ما از خود دفاع کردیم.

معاون دبیرکل حزب الله افزود: بر همگان روشن است که مانع اصلی انتخاب رئیس جمهور در لبنان، عربستان سعودی بوده است و حکام این کشور به فتنه افروزی در لبنان می پردازند.

 وی تأکید کرد: در هر صورت بازنده میدان عربستان سعودی است و اینکه آنها تلاش می کنند مردم را علیه حزب الله متحد کنند، نشان از درماندگی شان است.
 
https://taghribnews.com/vdcgyw9xyak9xt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی