تاریخ انتشار۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۷
کد مطلب : 175196

ایران میزبان کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور از برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی طی سال آینده میلادی در شهر مشهد خبر داد.
ایران میزبان کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی اقتصادی و دارایی، "علی طیب نیا" در حاشیه نشست کمیته دائمی همکاری های اقتصادی سازمان همکاری اسلامی که در استانبول برگزار شد با بیان اهمیت این نشست در حوزه اقتصاد گردشگری کشورهای اسلامی گفت: این نشست به دلیل مقارن بودن با سی امین سال تشکیل کمیته از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به طور تقریبی همه کشورهای عضو کمیته حضور خواهند داشت.

وزیر اقتصاد کشورمان افزود: در این نشست در مورد مسائل مختلف تجارت، سرمایه گذاری و موضوعات اقتصادی بحث شد، اما محور اصلی گردشگری بود به همین دلیل در سخنرانی خود مسائل گردشگری را مورد بحث قرار داد و خوشبختانه تصویب شد که کنفرانس گردشگری سلامت سال آینده در ایران برگزار شود.

طیب نیا با اشاره به اینکه در این نشست محدودیت های موجود بر سر راه تجارت میان کشورهای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد، اضافه کرد: ما تصمیم داریم که به طور جدی همکاری های خود را با کشورهای اسلامی افزایش دهیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تلاش می کنیم که سهم کشورهای اسلامی از جمله ایران در تجارت جهانی و فعالیت های اقتصادی افزایش یابد.
https://taghribnews.com/vdcgyn9q3ak9uq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی