تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : 82809
با حضور ترکمن های سني مذهب :

راهپیمایی پر شور مردم خراسان شمالی در روز 22 بهمن

ترکمن های شهرستان بجنورد در راهپیمایی پرشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، به ندای مقام عظمای ولایت(حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) لبیک گفته و با حضور چشمگیر و باشکوه خود در این روز خجسته با سردادن شعارهای مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریکا تنفر و خشم خود را نسبت به مستکبران و نژاد پرستان صهیونیستی فریاد زدند.
راهپیمایی پر شور مردم خراسان شمالی در روز 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، علما و روحانیون ترکمن شهرستان بجنورد همزمان با مردم سایر نقاط استان، امروز با وجود بارش برف شدید و برودت هوا مشتهای خود را گره كرده و همچون ۳۳ سال پیش در بهمن ۵۷، با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر صهیونیست"،" ۲۲بهمن ماه یوم الله یوم الله"، "بنیانگذار این روز روح الله روح الله"، "۲۲ بهمن بود گرامی، بر رهبر جمهوری اسلامی" ، "در بهار آزادی جای شهدا خالی"، "مگر امت بمیرد رهبرتنها بماند"، "خامنه ای خمینی دیگر است" و "راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است" یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام کردند. 

گفتنی است، ترکمن های سنی مذهب شهرستان بجنورد همچنین با وحدت همیشگی و با حضور گسترده خود برای سی و سومین بار به ندای رهبر كبیر انقلاب و خلف صالحش لبیك گفته و یكبار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام داشتند. 

"امان دردی آخوند"، عضو هیئت امنای مسجد ابوحنیفه بجنورد در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار تقریب گفت: حضور پرشکوه و بی نظیر روحانیون و برادران اهل سنت در بین سایر قومیت های استان اعم کرد، ترک، فارس و... در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همواره بیانگر حمایت آحاد مردم از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و نماد وحدت و یکپارچگی مردم ایران است. 

امان دردی آخوند با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده عظمت نظام جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام است. 

این روحانی اهل سنت افزود: ملت ایران مانند گذشته در پیمودن راه شهدای والامقام و در مسیر آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام (ره) و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ثابت قدم، هم پیمان و متحد هستند. 

وی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه این خطه، بار دیگر با حضور بی نظیر خود به جهانیان نشان دادند كه پشت سرمقام معظم رهبری و گوش به فرمان آن حضرت خواهند بود و لحظه‌ای از راهی كه امام خمینی(ره) ترسیم فرموده عقب نشینی نخواهند كرد. 

گزارش ها همچنان حاکی است که ترکمن های سنی مذهب خراسان شمالی با حضور گسترده و چشمگیر در بخش راز و جرگلان وآشخانه با در دست گرفتن تمثال حضرت امام و رهبر معظم انقلاب حمایت خود را ازنظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند. 

گفتنی است،راهپیمایی مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بجنورد زیر بارش شدید برف از میدان شهدای این شهرستان آغاز و تا مصلی حضرت امام خمینی (ره) ادامه داشت.

https://taghribnews.com/vdcgy797.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی