>> آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پشتیبان خط امام بوده است ملت ایران او را فراموش نمی‌کند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 256493
آیت‌الله اراکی در گفتگو با خبرنگاران:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پشتیبان خط امام بوده است / ملت ایران او را فراموش نمی‌کند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی باید قدردان زحمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باشد، گفت: این شخصیت همواره همراه ولایت فقیه و پشتیبان خط امام خمینی(ره) و راه ایشان بوده است.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پشتیبان خط امام بوده است / ملت ایران او را فراموش نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت‌الله محسن اراکی ظهر امروز(دوشنبه) در حاشیه نشست علمی «حضور کریمه اهل بیت(ع) در ایران و شکل‌گیری پایتخت فرهنگی شیعه» در گفت‌و گو با خبرنگاران، فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به ملت ایران تسلیت گفت و اظهار کرد: این فرد از شخصیت‌های برجسته‌ای بوده که نقش بزرگی در بیداری و نهضت اسلامی معاصر داشته است به همین علت اگر او را از سردمداران بیداری اسلامی در جهان معاصر بخوانیم، گزاف نگفته‌ایم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر خود به دنبال خدمت به نظام اسلامی، ملت و کشور بوده است، اضافه کرد: این چهره در هشت سال دفاع مقدس نقش چشم‌گیری داشته است چراکه بخش بزرگی از پیروزی‌های دوران جنگ تحمیلی را مدیون حسن فرماندهی او هستیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیبشرد اهداف نظام اسلامی یاد کرد و گفت: او در دوران سازندگی با همت، مدیریت، هوشمندی، تلاش و دلسوزی خود توانست طی مدت کوتاه آثار جنگ را از بین برده و کشور را آباد کند که ملت ایران این خدمت بزرگ او را فراموش نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی باید قدردان زحمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باشد، عنوان کرد: این شخصیت همواره همراه ولایت فقیه و پشتیبان خط امام خمینی(ره) و راه ایشان بوده است.

 
https://taghribnews.com/vdcgy39xwak9nt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی