تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 259427
مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به یاوه گویی های استکبار جهانی است

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به یاوه گویی های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار است.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به یاوه گویی های استکبار جهانی است
«آخوند صلاح الدین گوگلان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر سلاح کوبنده ای در به زانو در آوردن بدخواهان نظام و پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکایی و ایادی آنها است.
این عالم برجسته اهل سنت گلستانی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را بیداری، وحدت و رهبری واحد دانست و گفت: ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی سی وهشت سال قبل با بیعت کردن با امام راحل و نظام و اسلام ناب محمدی (ص) این انقلاب را به وجود آوردند.
 وی، ادامه داد: چون این نظام و انقلاب به اراده و محبت و ایمان مردم متکی است خود مردم این گونه سالگرد ها و مناسبت های ملی و مذهبی را رونق می بخشند.
آخوند گوگلان با تاکید بر اینکه آحاد مردم اعم از شیعه و سنی باید به وظیفه خود که حضور پرشور در راهپیمایی است، عمل کنند، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز تاریخی، نماد ایستادگی، وحدت و اتحاد ملت در مقابل نظام طاغوت و استبداد است.
 وی، افزود: از عموم مردم می خواهیم با حضور پرشور خود در این روز برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان بیافزایند.
مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی، خاطر نشان کرد: اساتید و طلاب مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی همانند سال های گذشته در روز 22 بهمن آخرین روز از دهه مبارک فجر حضور پرشوری خواهند داشت و وفاداری خودشان را به انقلاب و رهبری به نمایش خواهند گذاشت.  
 
 
https://taghribnews.com/vdcgxy9xuak9nt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی