تاریخ انتشار۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 172720
امام جمعه اهل سنت جرگلان:

مهمترين هدف قيام امام حسين(ع)، امر به معروف و نهی از منکر بود

خطیب جمعه اهل سنت جرگلان گفت: امر به معروف و نهی از منکر روش پیامبران و شیوه صالحان و فریضه بزرگ الهی است، که امام حسین (ع) نیز برای عمل کردن به وصیت پیامبر اسلام قیام کرد و به شهادت رسید.
مهمترين هدف قيام امام حسين(ع)، امر به معروف و نهی از منکر بود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،" آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان در خظبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امام حسین (ع) الگوی رحمت، رأفت، کرامت و بزرگواری است و برای الگو گرفتن از امام حسین (ع) باید سیره و اخلاق آن حضرت را به خوبی شناخت. 

آخوند صمدی تصریح کرد: امروز بر هر مسلمانی واجب است که راه آن حضرت را ادامه داده و گفتار و کردار آن امام همام را در برنامه های زندگی خود قرار بدهد. 

وی بیان داشت: پایبندی امام حسین(ع) به اصول انسانی، حمایت از مظلوم و بی تفاوت نبودن در برابر جنایت و ستم،یاری رساندن به بی پناهان و حمایت از آنان حماسه های ماندگاری را پدید آورده که در نسلهای بعد هم دلیران و آزادگان رسم جوانمردی را از آنان آموختند. 

امام جمعه اهل سنت جرگلان همچنین با بیان این که برنامه دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است، افزود: باید مسلمانان، علما و بزرگان دین با هوشیاری و حفظ وحدت میان خود، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند. 

وی اضافه کرد: وحدت و یکپارچگی جوامع اسلامی برای مقابله با دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی امری ضروری و واجب است و امروز مهمترین راهکار برای از بین بردن دسیسه های دشمنان اسلام حفظ اتحاد و یکپارچگی مسلمین است. 

آخوند صمدی گفت: امروز تمامی مسلمانان جهان وظیفه دارند در مقابل استکبار جهانی و جیره خورانش با وحدت کلمه و اعتصام به حبل الله قدرتمندانه بایستند و از دین الله تعالی محافظت کنند.
https://taghribnews.com/vdcgxx9qzak9uu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی