>> مقابله با اسلام هراسی در ایلینویز امریکا | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 243226

مقابله با اسلام هراسی در ایلینویز امریکا

مرکز اسلامی شهر "پئوریا" در ایالت "ایلینوی" آمریکا، در راستای مقابله با اسلام هراسی شایع در این کشور، روز شنبه هفته جاری، درهای خود را برای بازدید عموم باز گذاشت و از عموم مردم خواست تا با ورود به این مرکز اسلامی، از نزدیک با کارهای انجام شده توسط این مرکز و مسلمانان آشنا شوند.
مقابله با اسلام هراسی در ایلینویز امریکا
این مرکز اسلامی روز شنبه از تمامی مردم شهر پئوریا دعوت کرد تا در این مرکز حاضر شوند و علاوه بر کسب اطلاعات در مورد اسلام و انجام بحث هایی حول محور اسلام و اسلام هراسی، ناهار خود را نیز در کنار مسلمانان صرف کنند.به گزارش ابنا، به گفته مسئولین برگزاری این مراسم عمومی، حدود ۵۰۰ تن از اهالی شهر پئوریا در این مراسم شرکت کردند و از نزدیک با مرکز اسلامی این شهر و مسلمانان عضو این مرکز آشنا شدند.

«سید احمد» سخنگوی تنها مرکز اسلامی شهر پئوریا در ایالت ایلینوی، در این رابطه اظهار داشت: جامعه مسلمانان آمریکا علاقه زیادی به ارتباط گیری با دیگر آحاد جامعه دارند و هدف از برگزاری این برنامه همگانی و دعوت از عموم مردم برای شرکت در آن، ایجاد ارتباط و آشنایی بین مسلمانان و دیگر افراد جامعه و شهر پئوریا بود.
این نخستین بار است که مرکز اسلامی شهر پئوریا اقدام به برگزاری چنین مراسم عمومی کرده است و مسئولین این مرکز اسلامی ابراز امیداوری کردند که این برنامه، در سال های بعدی نیز اجراء و به سنتی برای این مرکز تبدیل شود.
https://taghribnews.com/vdcgxw9x3ak9tx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی