تاریخ انتشار۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 173422
رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی:

صهیونیسم محکوم به نابودی است

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی با تأکید بر اینکه تنها راه حل تشکیل کشور واحد فلسطین است، اظهار داشت: باید بدانیم اسرائیل و ایدئولوژی صهیونیسم شکست خورده است و بالاخره صهیونیسم محکوم به نابودی است.
صهیونیسم محکوم به نابودی است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، "مسعود شجره" رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن در گفتگو با شبکه پرس تی وی درباره نقض حقوق فلسطینیان از طرف اسرائیل گفت: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و دولت او رفتاری بسیار مخرب دارند و ظلم و ستم خود را علیه فلسطینیان افزایش داده اند.

وی افزود: واقعیت این است قتل فلسطینیان به دست اسرائیلیها موضوعی است که سالها ادامه دارد و فلسطینیان از این وضع خسته شده اند، همچنین ما می بینیم که هر یک یا دو سال یک بار اسرائیل عملیاتی گسترده را علیه نوار غزه انجام می دهد که در نتیجه آن هزاران نفر کشته و زخمی می شوند و بخشهای بزرگی از این منطقه ویران می شود، اکنون هم شاهد حملات اسرائیلیها به اماکن مقدس فلسطینیان و مسجدالاقصی هستیم که نه فقط خشم فلسطینیان بلکه کل مسلمانان جهان را برانگیخته است.

شجره اظهار داشت: باید توجه داشت اسرائیل برای حفظ بقای خود نیاز دارد درگیری و تنش ایجاد کند اما واقعیت این است اسرائیل تا مدتی می تواند مردم را فریب دهد اما همیشه نمی تواند به این فریبکاری ادامه دهد، حتی جامعه بین المللی نیز اکنون متوجه واقعیت شده است.

وی افزود: واقعیت در اراضی اشغالی فلسطین این است که راه حل دو کشور دیگر بی معناست و از بین رفته است و فقط یک راه حل باقی مانده است و آن تشکیل کشوری است که به خواسته ها و حقوق همه مردم آن سرزمین رسیدگی کند و آن کشور باید فلسطین باشد، باید بدانیم اسرائیل و ایدئولوژی صهیونیسم شکست خورده است و بالاخره صهیونیسم محکوم به نابودی است.
https://taghribnews.com/vdcgxw9qxak9ut4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی