تاریخ انتشار۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 298424
عضو شورای عالی مجمع تقریب:

فتنه آمریکایی با اتحاد مسلمانان خنثی می شود/تصمیم رئیس جمهور آمریکا باعث وحدت و یکپارچکی مسلمانان جهان می شود

تنا - اختصاصی
واکنش ها به تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارتخانه این کشور به قدس همچنان ادامه دارد و در این رابطه عضو شورای عالی مجمع تقریب می گوید در صورت اجرایی شدن این تصمیم، فتنه ای بزرگ در راه است بنابراین مسلمانان باید تفرقه ها را کنار گذاشته و اتحاد خود را حفظ کنند.
فتنه آمریکایی با  اتحاد مسلمانان خنثی می شود/تصمیم رئیس جمهور آمریکا باعث وحدت و یکپارچکی مسلمانان جهان می شود
مولوی محمد اسحاق مدنی در گفت و گو با خبرگزاری تقریب با بیان این که ترامپ با این تصمیم قصد دارد با احساسات مسلمانان بازی کند، اظهار کرد:ترامپ می خواهد در کنار تحریک، مسلمانان را تحقیر کرده و بگوید ما هرکاری که بخواهیم می توانیم انجام دهیم. تمام مردم دنیا می دانند که بیت المقدس به فلسطینی ها تعلق دارد و قرن هاست که مسلمانان به آن احترام می گذارند. با این حرکت ها ضمن تحریک مسلمانان، انسان های آزاده نیز آزرده خاطر می شوند.

عضو شورای عالی مجمع تقریب اضافه کرد: البته امکان دارد آمریکا با بیان این مساله به آزمایش و آزمون مسلمانان بپردازند اما اگر تصمیم این کشور جدی باشد، به طور حتم در دنیا یک فتنه بزرگ صورت می گیرد و به نظر نمی رسد مسلمانان با تمام مشکلاتی که دارند، به سادگی از این موضوع بگذرند.

وی که معتقد است آمریکا با این تصمیم ها منزوی می شود، در ارتباط با نتیجه انتقاد مسلمان ها از تصمیم ترامپ گفت: انتقاد مسلمانان از تصمیم آمریکا حتی اگر این کشور تصمیم به محک رفتار مسلمانان داشته باشد، اثرگذار خواهد بود؛ زیرا عکس العمل خوبی نشان می دهند و این واکنش آمریکا را منزوی می کند. کشورهای اروپایی نیز از این تصمیم راضی نیستند. البته به نظر نمی رسد آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس تصمیم جدی داشته باشد. به طورکلی صهیونیست ها نسبت به این موضوع جدی هستند و از آنجایی که امروز آمریکا نیز تحت سلطه صهیونیست هاست و توسط صهیونیست ها گروگان گرفته شده است، با جدی شدن انتقال سفارت آمریکا به قدس،به طور قطع فتنه بزرگی در جهان ایجاد می شود.

مولوی محمد اسحاق مدنی، وحدت مسلمانان را مانعی برای تغییر مکان سفارتخانه آمریکا دانست و توضیح داد:اگرچه امروز بین مسلمانان تفرقه وجود دارد اما این مساله شاید باعث خیر شود و مسلمانان با این موضوع کنار نمی آیند و امید می رود این تصمیم رئیس جمهور آمریکا باعث وحدت و یکپارچکی مسلمانان جهان شود. مسلمانان باید با این صدای واحد که بیت المقدس قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر بوده است، وحدت خود را حفظ کنند. به طور قطع مسلمانان زیر بار این ذلت نمی روند و باید یک دست واحد شوند و بر علیه دشمن بایستند.
https://taghribnews.com/vdcgx79xtak9yt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی