تاریخ انتشار۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 266825

ساخت دیوار حائل در کرانه باختری از سرگرفته شد

رژیم صهیونیستی ساخت دیوار حائل و تعرض به اراضی شهروندان فلسطینی در روستای «الولجه» در شمال غرب «بیت لحم» واقع در جنوب کرانه باختری را از سر گرفت.
ساخت دیوار حائل در کرانه باختری از سرگرفته شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رژیم صهیونیستی ساخت دیوار حائل و تعرض به اراضی شهروندان فلسطینی در روستای «الولجه» در شمال غرب «بیت لحم» واقع در جنوب کرانه باختری را از سر گرفت.

الیوم السابع امروز به نقل از "حسن بریجیه" نماینده کمیته مقاومت در برابر ساخت دیوار حایل و شهرک سازی در بیت لحم گزارش داد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، ساخت دیوار حائل در منطقه "عین جویزه" در شمال غرب روستای الولجه با نصب سیم خاردار به ارتفاع چهار متر را از سر گرفته است.

وی گفت: این اقدام به معنای بستن کامل این روستا است؛ رژیم صهیونیستی مدعی است که این اقدام برای جلوگیری از ورود فلسطینیان ساکن کرانه باختری به اسرائیل و شهرک­های صهیونیست نشین نزدیک «خط سبز» است؛ در حالی که فلسطینیان معتقدند این اقدام نوعی تلاش برای از بین بردن زندگی فلسطینیتان ساکن این منطقه و ضممیه کردن کرانه باختری به اسرائیل است.

ساخت این دیوار حائل در سال 2002 با وجود انتقاضه الاقصی آغاز شد و در پایان سال 2006 طول آن به 402 کیلومتر رسید و همچنان در حال ساخت است.
 
https://taghribnews.com/vdcgx39xnak9374.rpra.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی