تاریخ انتشار۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 170038
علی فیاض

تکفیریها در پی انتقال مشکلات به داخل لبنان هستند

عضو جبهه "وفاداری به مقاومت" لبنان با اشاره به اینکه توطئه های تکفیری بدون استثنا همه طایفه ها و احزاب را در بر میگیرد بر ضرورت وحدت همه مردم لبنان به یکدیگر تأکید کرد.
تکفیریها در پی انتقال مشکلات به داخل لبنان هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "علی فیاض" عضو جبهه "وفاداری به مقاومت" لبنان تأکید کرد: گرو ههای تکفیری هر لحظه در پی انتقال مشکلات به داخل لبنان هستند، مشکل فقط حضور آنان در مرزهای لبنان و سوریه و شهر عرسال نیست بلکه مشکل کسانی هستند که در پی انتقال مشکلات به داخل لبنان هستند و دیگر اینکه برخی در تلاش برای ایجاد یک زیر ساخت و پایگاه اصلی برای تکفیریها و هدف قرار دادن امنیت و ثبات و وحدت کشور هستند.

فیاض در ادامه با اشاره به اینکه توطئه های تکفیری بدون استثنا همه طایفه ها و احزاب را در بر میگیرد بر ضرورت وحدت و نزدیکی همه مردم لبنان به یکدیگر تأکید و اعلام کرد: ما آماده گفتگو با همه احزاب سیاسی هستیم تا بتوانیم به مواضع مشترک برسیم و برای حمایت از امنیت و ثبات میهن و ارتش و مقابله با این پدیده خطرناک با هم متحد شویم.

وی افزود: ارتش لبنان نیاز به یک پوشش سیاسی غیر مبهم دارد تا بتواند نقش خود را در دفاع از میهن به خوبی ایفا کند و این مهم با حمایت همه جانبه از آن میسر می شود.

عضو جبهه وفاداری به مقاومت همگان را به تصمیم گیری قاطعانه و واضح و برداشتن قدمهای جسورانه برای پایان دادن به خطر تکفیریها که امنیت و استقرار و وحدت لبنان را تهدید می کند فراخواند و اعلام کرد: تا زمانی که موضعی قاطع در برابر خطر تروریستهای تکفیری در مرزها و داخل کشور خود نداشته باشیم خطرات تهدید کننده کشور ما بیشتر خواهد شد.
https://taghribnews.com/vdcgwz9q7ak9uz4.rpra.html
مرجع : آسیا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی