تاریخ انتشار۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 169436
مفتی مصر:

دین اسلام از اعمال تروریستی مبرا است

مفتی جمهوری مصر ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در مقابل وزارت امور خارجه مصر، تأکید کرد: دین اسلام هیچ ارتباطی با تروریسم ندارد و از اعمال تروریستی کاملا مبرا است.
دین اسلام از اعمال تروریستی مبرا است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "شوقی علام" مفتی جمهوری مصر، امروز یکشنبه در بیانیه ای، انفجار تروریستی در مقابل وزارت امور خارجه مصر را که منجر به کشته و مجروح شدن ۸ نفر از نیروهای امنیتی و شهروندان قاهره گردید، محکوم کرد.

وی تأکید کرد: این انفجار که موجب ریخته شدن خون مردم بی گناه شده است، تخریب چهره جامعه اسلامی و خسارت به منافع عمومی کشور مصر را منجر شده است؛ لذا این تروریست ها مفسدان فی الارض هستند که مستوجب عقوبت دنیوی و اخروی می باشند.

مفتی مصر خاطرنشان کرد: دین اسلام از این تروریست ها مبرا است. لذا از تمام مردم مصر و مسلمانان می خواهم تا در مقابل تروریسم ایستاده و این پدیده را از میان بردارند.

گفتنی است صبح امروز یکشنبه در پی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل ساختمان وزارت خارجه مصر، یکی از نیروهای امنیتی کشته و هفت نفر مجروح شدند.
ساختمان ۴۲ طبقه‌ای وزارت خارجه مصر در قاهره و در خیابان ساحلی رود نیل واقع شده است. از آنجا که این منطقه مملو از ساختمان‌های دولتی است و منطقه‌ای پرچمعیت محسوب می شود، احتمال افزایش کشته‌ها نیز وجود دارد.
https://taghribnews.com/vdcgwy9q3ak93t4.rpra.html
مرجع : صدی البلد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی