تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 212635
حماس:

هدف سفر جان کری به منطقه مهارکردن انتفاضه است

سخنگوی جنبش حماس: سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی، صرفا با هدف مهارکردن انتفاضه ملت فلسطین انجام می‌گیرد.
هدف سفر جان کری به منطقه مهارکردن انتفاضه است
به گزارش خبرگزاری  تقریب(تنا)، "فوزی برهوم"  افزود: سفر "جان کری" به فلسطین اشغالی در ادامه تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در مهار و سرکوب کردن انتفاضه قدس و ارائه طرح‌هایی فریبکارانه صورت می‌گیرد که ملت فلسطین هرگز فریب آن را نخواهد خورد.

برهوم افزود: انتفاضه قدس همچنان ادامه دارد و روز به روز دامنه آن گسترده‌تر می شود، انتفاضه، گزینه مطلوب و مد نظر ملت فلسطین است که همه طرح‌ها و توطئه‌ها برای مهارکردن آن محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد.

"موسی ابومرزوق" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز با تاکید بر وحدت رویه فلسطینیان و ضرورت حمایت از اردوگاه‌های فلسطینی، خواستار گسترش دامنه انتفاضه و تشکیل یک مرجع رهبری واحد و حمایت سیاسی از آن شد.

ابومرزوق در بازدید از اردوگاه عین الحلوه و دیدار با رهبران جریان‌های ملی و اسلامی فلسطینی و نمایندگان کمیته‌های مردمی و نهادهای محلی در این منطقه، تصریح کرد: انتفاضه قدس مسیر فلسطینیان را به سمت آزادسازی سرزمین خود و بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود هموارتر می‌کند.

وی افزود: تنها راه حل و فصل مشکلات موجود، تحقق نهایی آشتی ملی است و دو دستگی و اختلافات داخلی،بر سر راه هرگونه تلاش برای تحقق آشتی ملی، مانع ایجاد می کند.

این عضو دفتر سیاسی حماس در ادامه بر وحدت موضع فلسطینیان و پایبندی آنان به امنیت و آرامش اوضاع در لبنان تاکید کرد.
ابومرزوق انفجارهای اخیر در لبنان را توطئه‌ای برای ضربه زدن به فلسطینیان و لبنانی‌ها دانست و گفت: اگر تلاش‌ها و درایت افراد مخلص نبود، شاید اکنون اوضاع به گونه ای دیگر بود.
https://taghribnews.com/vdcgwx9xnak9q34.rpra.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی