تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۴
کد مطلب : 277139
​امام جمعه سنندج:

شیعه و سنی برادر همدیگر و متحد در برابر توطئه های استکبار هستند/جمهوری اسلامی ایران نماد عینی حکومتی مبتنی بر تقریب بین مذاهب اسلامی است

تنا - استان کردستان
امام جمعه سنندج گفت: مردم مسلمان ایران متشکل از پیروان مذاهب مختلف اسلامی در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی در کنار همدیگر به سوی عزت قدم برداشته اند و به جرأت می توان گفت که این حکومت نماد عینی حکومتی مبتنی بر تقریب بین مذاهب اسلامی است.
شیعه و سنی برادر همدیگر و متحد در برابر توطئه های استکبار هستند/جمهوری اسلامی ایران نماد عینی حکومتی مبتنی بر تقریب بین مذاهب اسلامی است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج به روحیه برادری و همدلی در بین مذاهب مختلف اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: در سایه همین وحدت و انسجام توانسته ایم دست استعمارگران را از ایران کوتاه کنیم.

وی افزود: امروز هیاتی از علمای اهل سنت کشور انگلستان در جمع نمازگزاران سنندجی حاضر هستند و امیدواریم این هیات از نزدیک با فضای تقریب بین مذاهب اسلامی در ایران به خوبی آشنا شوند و این مهم را به هم وطنان خویش منتقل کنند که ملت ایران متحدتر از هر زمانی در برابر دشمنان اسلام ایستاده است و به یاری همه نیازمندان و مسلمانان جهان می شتابد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مردم مسلمان ایران با اخلاق اسلامی و احترام به همدیگراین اتحاد و انسجام را حفظ کرده اند و با تمام توان از این نعمت الهی محافظت خواهند کرد.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته بر توجه همیشگی به اقامه فرایض الهی در جامعه تأکید کرد و گفت: هر گونه کم کاری در این عرصه موجب آسیب های جدی در آینده خواهد شد.

وی افزود: ترویج معارف و مبانی اخلاقی در جامعه امری ضروری است و باید همه ما نسبت به این مهم احساس مسئولیت نماییم.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgwu9xyak9uq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی