تاریخ انتشار۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 194735

ردپای پول های سعودی در ماجرای ۱۱ سپتامبر

کوین بارت نویسنده امریکایی: عربستان سعودی نقش مهمی درحوادث ساختگی یازده سپتامبر داشته است.
ردپای پول های سعودی در ماجرای ۱۱ سپتامبر

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، کوین بارت درباره حذف مطالب مربوط به ارتباط عربستان با القاعده درگزارش تحقیقات حوادث یازدهم سپتامبر در آمریکا گفت: اگر مردم آمریکا اطلاعاتی را ببینند که عربستان سعودی را با هواپیماربایان درحوادث یازدهم سپتامبر مرتبط می کند، خواهند فهمید که سفارت عربستان سعودی در واشنگتن به این هواپیماربایان پول می داده است. 
 
وی افزود: در واقع آنها پول خود را از شخص بن بندر که در آمریکا به علت روابط نزدیکش با بوش رئیس جمهور وقت آمریکا به بندر بوش معروف شده بود، دریافت می کردند.
 
کوین بارت گفت: این خود نشان می دهد عربستان سعودی نقش مهمی در هموار کردن هواپیماربایی های ساختگی یازدهم سپتامبر داشته است. 
 
این نویسنده آمریکایی گفت: در واقع این هواپیماربایی ها واقعی نبوده و کار خودی ها بوده است، به علاوه این اطلاعات می تواند تحقیقاتی را کلید بزند که مجرمان اصلی آن حوادث را رسوا کند. 
 
وی گفت: این مسئله درنهایت می تواند بنیان قدرت در آمریکا را به لرزه درآورد زیرا در واقع حوادث یازدهم سپتامبر کودتایی بسیار پیچیده بود. 
 
کوین بارت گفت: یکی از مقامات ارشد سیا گفته است وقتی غبار این حوادث فروکش کند، مردم آمریکا خواهند دید که حوادث یازدهم سپتامبر پیروزی برای جامعه اطلاعاتی بوده است و آنها خودشان این حوادث را برنامه ریزی کرده بودند.
https://taghribnews.com/vdcgwt9qnak9yu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی