تاریخ انتشار۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 261235

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در غزه/جنبش آزادگان فلسطین خواهان بازگشایی دائمی گذرگاه رفح

نظامیان رژیم صهیونیستی منازل فلسطینیان در جنوب باریکه غره را مورد حمله قرار دادند.
یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در غزه/جنبش آزادگان فلسطین خواهان بازگشایی دائمی گذرگاه رفح
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای اشغالگر قدس روز شنبه به منازل فلسطینیان در شهرک خزاعه واقع در شرق خان یونس حمله کردند؛ برخی منابع در غزه گفتند که این حمله تلفات انسانی در پی نداشته است.

رژیم صهیونیستی از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا علاوه بر سرکوب فلسطینیان، سرعت ساخت و سازهای غیرقانونی خود را در اراضی اشغالی افزایش داده است.

خبر دیگر اینکه، جنبش آزادگان فلسطین از مقامات مصر خواست گذرگاه مرزی رفح را برای همیشه باز کنند؛ این جنبش در بیانیه ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت 3 شهروند فلسطینی در یکی از تونل های تجاری نوار غزه بر اثر انفجار بمبی توسط ارتش مصر، تأکید کرد: جهانیانی که دم از حقوق بشر می زنند باید به وظایف و مسؤولیت های خود در زمینه لغو محاصره نوار غزه عمل کنند. 

در این بیانیه می خوانیم که باید رهبران امت های عربی و اسلامی برای لغو این محاصره دست به تلاش های جدی بزنند؛ این جنبش از سران تشکیلات خودگردان فلسطین خواست، دست از نادیده انگاشتن رنج و محنت ها و گرفتاری های مردم باریکه غزه بردارند.

همچنین از فلسطین خبر می رسد که در جریان درگیری ها و تیراندازی های صورت گرفته میان عناصر جنبش فتح و برخی اعضای گروه های دیگر در داخل اردوگاه آوارگان فلسطینی عین حلوه در لبنان، 2 شهروند فلسطینی زخمی شدند.

این منابع خاطر نشان کردند که فضای حاکم بر اردوگاه عین حلوه همچنان ناآرام است و طرف های فلسطینی با تماس های خود سعی دارند، افراد مسلح هر دو طرف را از محل درگیری دور کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgwq9xnak93x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی