تاریخ انتشار۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : 249770
شیخ نعیم قاسم:

جنگ با تکفیری ها در سوریه بخشی از نبرد با رژیم صهیونیستی است

معاون دبیرکل حزب الله با تاکید به اینکه جنگ با تکفیری ها در سوریه بخشی از نبرد با رژیم صهیونیستی است، گفت: ایثارگری و فداکاری مجاهدان مقاومت در سوریه برای حمایت از محور مقاومت و نسل های آینده در مقابل توطئه های صهیونیستی کردن منطقه و سلب گزینه ها و حاکمیت آنها است.
جنگ با تکفیری ها در سوریه بخشی از نبرد با رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، هیئتی ازشخصیت های حزبی سوریه روز چهارشنبه در ضاحیه جنوبی بیروت با "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله ملاقات و مراتب تقدیر و تشکر خود از ایثارگری و مبارزه مجاهدان مقاومت لبنان در سوریه و نبرد با تروریست های تکفیری را با اهدای لوحی نمادین اعلام کرد.
 
هیات سوری در این دیدار بر اهمیت روابط ملت های لبنان و سوریه و پیروزی آنها در پرونده ها و امور مشترک تاکید کرد.
 
شیخ نعیم قاسم نیز در این دیدار با تاکید به اینکه جنگ با تکفیری ها در سوریه بخشی از نبرد با رژیم صهیونیستی است، گفت: ایثارگری و فداکاری مجاهدان مقاومت در سوریه برای حمایت از محور مقاومت و نسل های آینده در مقابل توطئه های صهیونیستی کردن منطقه و سلب گزینه ها و حاکمیت آنها است.
 
وی اظهارداشت: پایداری ملت ، ارتش و رهبری سوریه و همکاری با محور مقاومت رکن اساسی مواجهه با تکفیری ها است و شکست توطئه صهیونیستی تکفیری در سوریه به شکست این توطئه در همه منطقه از جمله فلسطین و لبنان منجر می شود.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: در مقابل همه ما گزینه ای بجز مقاومت ، پایداری و ایثارگری برای شکست تجاوز بین المللی علیه منطقه که این بار این تجاوز از دروازه سوریه صورت گرفته است، وجود ندارد.
 
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: دشمنان ما ره بجائی نخواهند برد و توطئه آنها علیه سوریه قابل تحقق نیست و به همین دلیل درصدد انتقام گیری و کشتار و ویرانی بیشتر هستند اما هیچ سوی نخواهند برد.
 
معاون دبیرکل حزب الله با بیان اینکه  تنها راه حل بحران سوریه سیاسی است هرچند با تاخیر آغاز شده است، تصریح کرد: حل سیاسی بحران سوریه بعداز پنج و نیم سال پایداری اسطوره ای سوری ها در مقابل توطئه آمریکائی ، اسرائیلی و سعودی شروع شد.
 
https://taghribnews.com/vdcguy9xzak9tu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی