تاریخ انتشار۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 229871

وحشت نظامیان صهیونیستی از حزب الله درپی ارتقای توانایی های این جنبش

ترس از نیروهای حزب الله لبنان خواب را از چشمان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ربوده است. افسر رژیم صهیونیستی: حزب الله خطرناک ترین تهدید برای اسرائیل به شمار می رود.
وحشت نظامیان صهیونیستی از حزب الله درپی ارتقای توانایی های این جنبش
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، همه تدابیری که ارتش اسرائیل در مرزهای لبنان اتخاذ می کند به رفع ترس و نگرانی نظامیان و افسرانش از قدرت و توانایی حزب الله و آمادگی های نظامی و لجستیکی آن برای هرگونه رویارویی احتمالی با اسرائیل، کمک نکرده است. 
 
منال اسماعیل گزارشگر این شبکه در گزارشی گفت نه دیوارهای بتنی و نه درهای آهنی هیچکدام قادر نیستند ترس از نیروهای حزب الله را از سر نظامیان ارتش اسرائیل و فرماندهان آن بیرون کنند. 
 
حضور نیروهای حزب الله در طرف دیگر مرزها، خواب را از چشمان نظامیان ارتش اسرائیل ربوده و به گفته یک افسر بلندپایه، سطح نگرانی آن ها را از اسیر شدن در کمین های حزب الله افزایش داده است به ویژه اینکه صحنه های عملیات در مزارع شبعا هنوز در ذهن آن ها باقی است. 
 
در ادامه گزارش سرهنگ دوم الیاف الباز فرمانده گردان 890 نیروهای چترباز گفت طرف مقابل (اوضاع را) از نزدیک دنبال می کند و از همه حوادثی که در میان ما و نیروهای ما رخ می دهد اطلاعاتی جمع آوری می کند. در این حال یکی از نظامیان اسرائیلی گفت ما از هفده روز پیش اینجا هستیم. این ها روزهای زیادی است و ما اصلا کفش های خود را در نمی آوریم و همیشه در حال آماده باش هستیم. 
 
گزارشگر المیادین در ادامه گزارش افزود ترس از سناریوی نفوذ نیروهای حزب الله به شهرک های نزدیک یا پایگاههای اسرائیلی، نظامیان را وادار کرده است تا در امتداد کوه مستقر شوند و کمین کنند. 
 
در ادامه گزارش یک نظامی اسرائیلی گفت ما در ماه دهها فعالیت به طور سری انجام می دهیم و نیروهایی را وارد مکان های مشخصی می کنیم که مسیرهای نفوذ به شمار می رود. 
 
در ادامه گزارش آمده است یک افسر اسرائیلی می گوید حزب الله با وجود اینکه در سوریه در حال جنگیدن است هنوز خطرناک ترین تهدید برای اسرائیل به شمار می رود. افسر اسرائیلی گفت با وجود اینکه آن ها سرگرم جنگ سوریه هستند همواره شاهد حضور نیروهای حزب الله و هوشیاری آن ها و ورود آن ها به مکان هایی در اینجا هستیم و می بینیم که نیروهای ما را زیر نظر دارند. این، یادآور اقداماتی است که قبل از جنگ دوم لبنان انجام داده اند. 
 
گزارشگر افزود نگرانی نظامیان ارتش اسرائیل و افسران آن از نیروهای حزب الله با توصیف سرلشکر عوزی موسکوویچ رییس سابق شعبه ارتباطات ارتش اسرائیل از قدرت و توانایی حزب الله، همسو است.

وی گفته است حزب الله سازمانی است که از قدرت آتشی برابر با یک کشور - اگر نگوییم یک کشور بزرگ - برخوردار است. 
https://taghribnews.com/vdcguy9xqak9x74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی