تاریخ انتشار۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 259878
//دو خبر از سوریه//

آزادی 700 کیلو متر مربع از شمال شرق الرقه/ درگیری شدید میان ارتش سوریه و تروریست ها در اطراف شهر درعا

اتاق عملیات نیروهای کرد سوریه موسوم به «خشم فرات» در بیانیه‌ای از آزادی 700 کیلومتر مربع در مرحله سوم آزادسازی شهر الرقه خبر داد.
آزادی 700 کیلو متر مربع از شمال شرق الرقه/ درگیری شدید میان ارتش سوریه و تروریست ها در اطراف شهر درعا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اتاق عملیات نیروهای کرد سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از گذشت 9 روز از آغاز مرحله سوم عملیات آزادسازی شهر الرقه در شمال شرق این شهر، 700 کیلومتر مربع آزاد شد و 124 تروریست داعشی نیز کشته شدند.
 
اتاق عملیات «خشم فرات» در صفحه رسمی خود در فیس بوک، آورده است: نیروهای ما در طول 9 روز گذشته با پشتیبانی ائتلاف بین‌المللی ضد داعش توانسته‌اند 700 کیلومتر مربع از حومه شمال شرق استان الرقه را آزاد کنند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: در جریان عملیات روزهای گذشته 98 روستا و مزرعه آزاد شده و ساکنین این مناطق نیز به خانه‌های خود بازگشته‌اند. همچنین 124 تروریست کشته و 9 تن دیگر به اسارت نیروهای کرد در آمده‌اند.
 
این بیانیه می‌افزاید: چندین توپخانه‌ و خودروهای نظامی حامل سلاح‌های سنگین داعش، 63 تونل، 3 خودروی انتحاری، 1256 مین و 3 پهباد تروریست‌های داعش نیز منهدم شده است.
 
درگیری شدید میان ارتش سوریه و تروریست ها در اطراف شهر درعا
درگیری های شدیدی هم اکنون میان ارتش سوریه و گروه های تروریستی در اطراف شهر درعا در جنوب این کشور درجریان است.
 
منابع آگاه میدانی روز یکشنبه اعلام کردند که تروریست های مسلح از صبح امروز هجوم گسترده ای را از چند محور به شهر درعا آغاز کردند.
 
این منابع که خواستند نامشان فاش نشود افزودند: هم اکنون دو طرف در حال موشکباران مواضع یکدیگر هستند و درگیری های شدیدی در اطراف محله منشیه در جنوب غرب درعا درجریان است.
 
جنگنده های نیروی هوایی سوریه نیز درحال بمباران مواضع تروریست ها بویژه در منطقه درعا البلد هستند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcguy9x7ak9n74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی