>> نماز جمعه نمادین پیروان ادیان مختلف در فلوریدا | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 259076

نماز جمعه نمادین پیروان ادیان مختلف در فلوریدا

صدها نفر از مردم شهر «میامی گاردنز» در ایالت فلوریدای آمریکا، برای ابراز همبستگی و به نمایش گذاشتن آزادی ادیان و مذاهب، در مراسم نماز جمعه نمادین مسجد این شهر شرکت کردند.
نماز جمعه نمادین پیروان ادیان مختلف در فلوریدا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری «cbslocal»، مردم شهر «میامی گاردنز» در ایالت فلوریدای جنوبی دیروز جمعه، ۱۵ بهمن برای اعلام همبستگی با مسلمانان در پاسخ به فرمان ضدمهاجرتی ترامپ به همراه رهبران مذهبی ادیان مختلف نماز نمادین خواندند.
 
«نیکولاس دوران»، یکی از رهبران جمهوری‌خواه فلوریدا که در این مراسم شرکت داشت، گفت: اکنون زمان مهمی است و ما به عنوان قانونگذاران باید با فرمان ضدمهاجرتی مبارزه کنیم.  وی گفت: هدف فرمان ترامپ گروه‌بندی کردن و تفرقه است، نه یک فرمان سیاسی معقول.
 
مسجد میامی گاردنز ماه نوامبر(آبان) سال گذشته مورد هدف حمله اسلام‌ستیزانه قرار گرفت و روی دیوارهای آن نوشته بودند «ترامپ آمریکا را از وجود مسلمانان پاک خواهد کرد».
 
«ویلی آلن فیلا»، کشیش کلیسای شهر «کوکونات گروو» که برای اعلام حمایت خود از مسلمانان در مسجد حضور یافته بود، گفت: ممنوع کردن مهاجرانی که به شدت از تروریسم رنج می‌برند، تضییع حقوق آنها و بی‌حرمتی است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcguy9x3ak9nz4.rpra.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی