تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 212770
نخست‌وزير عراق؛

رهبران حزب بعث داعش را رهبري مي‌کنند

نخست وزير عراق ضمن تشبيه شيوه‌هاي داعش در قتل و شکنجه مردم به شيوه‌هاي حزب منحل شده "بعث، گفت : براساس اطلاعات موثق رهبران حزب بعث داعش را رهبري مي‌کنند.
رهبران حزب بعث داعش را رهبري مي‌کنند

به گزارش خبرگزاري تقریب (تنا)به نقل از پايگاه خبري شفق نيوز، حيدر العبادي در نشست "اصلاح سيستم گمرکي" در بغداد افزود: شيوه‌هايي که داعش در قتل، شکنجه و سرکوب مردم به کار مي‌برد مشابه شيوه‌هاي حزب سابق بعث است و طبق اطلاعات دقيق مراکز پژوهشي و تحقيقاتي، اعضاي حزب بعث رهبري داعش را بر عهده دارند.

وي افزود: با کاهش قيمت جهاني نفت و کاهش درآمدهاي نفتي عراق، ما با هزينه سنگين مبارزه با داعش مواجه هستيم هزينه‌اي که نمي‌توانيم آن را محدود کنيم، زيرا جنگ با داعش يک جنگ سرنوشت‌ساز است و اين گروه تروريستي به نام دين، تلاش مي‌کند اسلام را نابود کند.

العبادي با تاکيد بر اهميت ايستادگي و مقاومت در نبرد با داعش گفت: دو سوم جنگي که عراق با تروريسم دارد،‌ جنگ رواني است.

وي همچنين در ديدار يکشنبه خود با يان کوبيس، رئيس هيات سازمان ملل در عراق ضمن بررسي شرايط امنيتي و سياسي عراق، بحران آوارگان و بازسازي مناطق آسيب ديده، بر لزوم حمايت جامعه جهاني از عراق در نبرد با تروريسم تاکيد کرد.

در اين ديدار دو طرف بيانيه اخير شوراي امنيت مبني بر حمايت از عراق در نبرد با تروريسم و حمايت از اصلاحات در عراق را بررسي کردند.

 
https://taghribnews.com/vdcgux9xzak9qu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی