تاریخ انتشار۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 192575

برپایی مراسم اعیاد شعبانیه در رایزنی فرهنگی ایران در تایلند

در این مراسم نجاریان زاده رایزن فرهنگی ایران در سخنانی فضیلت ماه معظم شعبان را تشریح و درباره جایگاه حضرت امام حسین (ع) در اسلام و مکتب اهل بیت (ع) سخنرانی کرد مداحان نیز مدیحه سرایی کردند.
برپایی مراسم اعیاد شعبانیه در رایزنی فرهنگی ایران در تایلند

به 'گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به مناسبت میلاد نورانی سومین آفتاب آسمان ولایت و امامت حضرت اباعبد الله  الحسین (ع) و میلاد قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و میلاد فرخنده و نورانی چهارمین خورشید آسمان ولایت و امامت حضرت سیدالسجادین امام زین العابدین (ع) مراسم جشنی درحسینیه ولایت رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک برگزار شد.

در این مراسم که اعضای سفارت و مدیر و کادر آموزشی مدرسه جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان حضور داشتند 
نجاریان زاده رایزن فرهنگی ایران در تایلند در سخنانی فضیلت ماه معظم شعبان را تشریح و درباره جایگاه حضرت امام حسین (ع) در اسلام و مکتب اهل بیت (ع) سخنرانی کرد.

در ادامه این مراسم مداحان به مدیحه سرایی پرداختند و در مدح سرور و سالار شهیدان ، قمر منیر بنی هاشم و سید الساجدین اشعاری سرودند.

همچنین به همین مناسبت بیشتر شیعیان و شیفتگان مکتب اهل بیت (ع) در تایلند همچون سالهای گذشته با حضور در مساجد و حسینیه های سراسر این کشور جشن و مولودی خوانی برپا می کنند و اعیاد فرخنده و نورانی شعبانیه را گرامی می دارند.

 
https://taghribnews.com/vdcgux9qnak9yn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی