تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : 277274
//به مناسبت برگزاری کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل//(12)

​فعال حقوق بشر برزیلی:سیاست کشتار و قوم گرایی در فلسطین محکوم است

تنا - برزیل
معاون حقوق بشر شهر گوارولیوس برزیل تأکید کرد: سیاست کشتار و قوم گرایی در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، نژادپرستی در آفریقای جنوبی و توطئه های مختلف علیه اسلام، همه از یک جنس بوده و محکوم است.
​فعال حقوق بشر برزیلی:سیاست کشتار و قوم گرایی در فلسطین محکوم است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "لامع سمیعی" معاون حقوق بشر شهر گوارولیوس برزیل، در کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل که امروز شنبه در سائو پائولوی برزیل برگزار شد، با اشاره به اینکه جزا و عقاب در اختیار خداوند است، تأکید کرد: ما مجاز نیستیم که رأساً به کشتن دیگران اقدام کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: سیاست کشتار و قوم گرایی در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، نژادپرستی در آفریقای جنوبی و توطئه های مختلف علیه اسلام، همه از یک جنس بوده و محکوم است.

این فعال حقوق بشر برزیلی با اشاره به شباهت سیاست های هیتلر و صهیونیست ها گفت: هیتلر آریایی ها را مرجح می دانست و صهیونیست ها یهودیت را و اینها هردو یکی هستند.

سمیعی با بیان اینکه خداوند انسان را از یک اصل آفریده و فرقی میان آنها نیست، تأکید کرد که باید از تبعیض نژادی و مذهبی دوری و اجتناب کنیم.

وی در پایان به هیأت ایرانی خوشامد گفت و خاطرنشان کرد: بر خلاف دیدگاه صهیونیست ها، من معتقدم که شما مردان صلح هستید و مقدم شما را در برزیل گرامی می داریم.
https://taghribnews.com/vdcguu9xtak9ux4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی