تاریخ انتشار۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 184376
پادشاه اردن:

تروریست های داعش، خوارج زمان‌‌ هستند

ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن، تروریست های داعش را خوارج عصر حاضر توصیف کرد و خواستار تلاش همگانی برای نابودی این گروه تروریستی شد.
تروریست های داعش، خوارج زمان‌‌ هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "ملک عبدالله دوم" در گفتگو با شبکه آمریکایی سی. ان. ان، گفت: گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئوی اعدام "معاذ الکساسبه" خلبان اردنی، تلاش داشت موجب ترس و وحشت مردم اردن شود اما نتیجه به عکس بود و جنایتی که در حق این خلبان اردنی مرتکب شد، ملت اردن را علیه این گروه تروریستی متحدتر کرد.

پادشاه اردن با اشاره به اینکه این گروه تروریستی مناطق از شمال عراق و سوریه را در دست گرفته و عملیات تروریستی خود را به کشورهای دیگر نیز کشانده است، گفت: اینان با دروغ سعی می کنند خود را به اسلام و تاریخ کهن آن پیوند بزنند و خلافت دروغین خود را که هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد، در میان مسلمانان جا بیندازند.

پادشاه اردن افزود: این تروریست ها با فریفتن جوانان و به نام اسلام، به کارهای وحشیانه ای دست می زنند، درحالی که دین اسلام از این اعمال وحشیانه کاملاً مبرا است.

ملک عبدالله دوم تأکید کرد: تروریست های داعش خوارج عصر حاضر هستند، لذا همه ملت های مسلمان باید با وحدت و تلاش مستمر در جهت نابودی آن قدم بردارند.
https://taghribnews.com/vdcgut9q3ak97w4.rpra.html
مرجع : وکالة نون الخبریة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی