>> ​برای حفظ کشور و دین خود چاره ای جز همبستگی نداریم | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 259445
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جمع روحانیون اهل سنت:

​برای حفظ کشور و دین خود چاره ای جز همبستگی نداریم

تنا - اذربایجان غربی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: برای حفظ جان، کشور و دین خود چاره ای جز اتحاد و همبستگی نداریم.
​برای حفظ کشور و دین خود چاره ای جز همبستگی نداریم
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، سیدمهدی قریشی در جمع طلاب و روحانیون اهل سنت اظهار کرد: اگر ما دست به دست هم ندهیم، اتحاد نداشته باشیم و نقاط مشترک را تقویت نکنیم به یقین در کشور ما بیشتر از کشورهای دیگر ایجاد توطئه خواهند کرد و به شیعه و سنی رحم نخواهند کرد چرا که دشمنان ما به هیچ مذهب و دینی معتقد نیستند.
وی افزود: مشترکات شیعه و سنی بیش از 95 درصد است، وقتی یکی از محورهای بسیار رکین و محکم ما وجود پیامبر عظیم الشان اسلام و اساسی ترین محورهای اعتقادی ما توحید، معاد و نبوت است، آیا سزاوار است اینهمه ستون های محکم اعتقادی را رها کنیم، بحث های حاشیه ای را مدنظر قرار دهیم و دشمن هم باشیم؟
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: محورهای اتحاد و اتفاق هم زیاد است و هم محکم لذا باید به این ستون های محکم اتحاد و اتفاق چنگ بزنیم.
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: دشمن اگر موفق شود وحدت را از دست ما بگیرد به یقین پیروز خواهد شد، همان طور که این مسئله را به عینه در کشورهای سوریه، عراق، فلسطین، افغانستان و میانمار شاهدیم که چگونه پنج هزار مسلمان را زنده زنده در آتش سوزاندند.
به گفته قریشی مسئله دیگر این است که دشمن واحد داریم لذا این مسئله باید ما را کنار هم جمع کند نه اینکه ما را از هم جدا کند.
قریشی با تاکید به اینکه همه جا مسلمان کشی است و ما هم نباید به جان هم بیفتیم، تصریح کرد: در سخنان، رفتار و مراوده های خود باید تجدید نظر کنیم و اجازه سوءاستفاده به دشمنان را ندهیم.

 
https://taghribnews.com/vdcgty9xnak9nt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی