تاریخ انتشار۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 189849

رویارویی نیروهای ارتش سوریه با تروریستها در ادلب

به گفته خبرگزاری رسمی سوریه، ارتش این کشور با استقرار در نقاط مختلف شهر "جِسر الشُغور" در استان ادلب، گروه های تروریستی و خطوط پشتیبانی آن‌ها را بمباران کرده است.
رویارویی نیروهای ارتش سوریه با تروریستها در ادلب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یگان‌های ارتش سوریه از روز گذشته درگیری شدیدی را  با گروه های تروریستی در خیابان های شهر جسر الشغور آغاز کرده‌اند و تاکنون شمار زیادی از آنان را که از مرزهای ترکیه وارد سوریه شدند، به هلاکت رسانده‌اند.

همزمان نیروی هوایی ارتش سوریه، مواضع گروه‌های تروریستی را در مناطق "بشلامون" و "عین البارده" و "عین السوده" هدف قرار داد و ده‌ها خودروی آنان را منهدم کرد.

جنگنده‌های ارتش سوریه نیز موفق شدند یک کاروان خودروهای متعلق به تروریست‌ها را در روستای "القنیه" و "الجانودیه" در حومه غربی استان ادلب منهدم کنند.

همچنین، جنگنده‌های ارتش تعدادی خودرو را در محور کلیسای نحله در شرق شهر جسر الشغور بمباران کردند.

در همین حال، گروه‌های تروریستی از جمله جبهه النصره در پیام‌های توئیتر خود اعتراف کردند که شماری از افراد خود را در پی حملات جنگنده های سوریه از دست داده‌اند.

همچنین گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش داد: گروه های مسلح و در راس آن‌ها گروه تروریستی جبهه النصره یکی از شاخه های گروهک تروریستی القاعده پس از سه روز درگیری شهر جسر الشغور را به تصرف خود در آوردند.

تصرف جسر الشغور به این دلیل دارای اهمیت است که استان ادلب را به استان لاذقیه و مناطقی از حومه شمالی استان حماه مرتبط می سازد.
 
https://taghribnews.com/vdcgty9qyak9774.rpra.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی