تاریخ انتشار۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 184745
امام جمعه موقت سنندج:

تعالی و عزت جامعه اسلامی در گرو انسجام و اتحاد همه اقشار مردم است/ حفظ منابع طبیعی از اهم واجبات است

امام جمعه موقت سنندج گفت: تعالی و عزت جامعه اسلامی در گرو انسجام و اتحاد همه اقشار مردم است.
تعالی و عزت جامعه اسلامی در گرو انسجام و اتحاد همه اقشار مردم است/ حفظ منابع طبیعی از اهم واجبات است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا امین راستی" در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به کارکنان این نهاد انقلابی اظهار داشت: کمک به نیازمندان و مستمندان از جمله اموری است که به سلامت جامعه اسلامی و کاهش ناهنجاری ها کمک قابل توجهی می کند.

وی افزود: بسیاری از ناملایمات اجتماعی با همدلی و انسجام اقشار مختلف مردم رفع خواهد شد و نهادی خیرخواهانه هم‌ چون کمیته امداد با تکیه بر توان خیرین برای کمک به مستمندان جامعه تلاش می‌ کند لذا انتظار می ‌رود افراد متمول جامعه به تقویت این نهاد کمک نمایند.

امام جمعه موقت سنندج به آغاز جشن نیکوکاری در کشور اشاره کرد و گفت: تعالی و عزت جامعه اسلامی در گرو انسجام و اتحاد همه اقشار مردم بوده و انتظار می ‌رود در جشن نیکوکاری امسال نیز شاهد حضور گسترده هموطنان باشیم.

ماموستا راستی افزود: در جامعه اسلامی باید کمک به افراد نیازمند و مستضعف به یک فرهنگ تبدیل شده و در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود و در این مسیر نیز نقش نهادهای خیریه دولتی و مردمی بسیار ویژه است.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در آموزه‌ های اسلامی به حفظ منابع طبیعی و استفاده درست از نعمت‌های الهی تأکیدات بسیاری شده است.

وی افزود: حفاظت از منابع طبیعی از اهم واجبات بوده و باید هر فرد مسلمان در این خصوص احساس مسئولیت نماید.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: انتظار می‌ رود دستگاه‌های متولی امر و تشکل‌ های مردم‌نهاد برای نهادینه‌ کردن فرهنگ درخت‌کاری در جامعه تلاش نمایند.
https://taghribnews.com/vdcgtt9qnak97u4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی