تاریخ انتشار۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۲
کد مطلب : 248447
امام جمعه نجف اشرف:

آینده موصل به مراتب بهتر از وضعیت کنونی خواهد شد

حجت الاسلام قبانچی گفت: مردم موصل امروزه با جنگ و تروریسم دست و پنجه نرم می‎کنند و ما به مجامع بین المللی اطمینان می‎دهیم که آینده موصل به مراتب بهتر از وضعیت کنونی خواهد شد.
آینده موصل به مراتب بهتر از وضعیت کنونی خواهد شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، از پیشروی سریع نیروهای امنیتی در جریان عملیات آزاد سازی استان موصل ابزار خرسندی کرد و گفت: عملیات آزادسازی موصل به علت مساحت و موقعیت جغرافیایی که دارد از اهمیت بسیاری برخوردار است و الحمد الله تاکنون تلفات بسیار کمی داده‎ایم.

وی از گزارش سازمان عفو بین المللی مبنی بر نقض حقوق بشر در عراق انتقاد کرد و بیان داشت: تاکنون هیچ گونه نقض حقوق بشری در جریان عملیات آزادسازی استان موصل گزارش نشده است و گزارش سازمان عفو بین المللی در این رابطه صحیح نیست.

امام جمعه نجف اشرف افزود: بیش از 20 کشور برای برنامه ریزی و حمایت از عراق پس از آزادسازی استان موصل در پاریس پایتخت فرانسه گردهم آمدند که این اقدام را مثبت ارزیابی می‎کنیم. ما دست‎هایمان را به سمت هر کسی که بخواهد به عراق کمک کند، دراز می‎کنیم.

وی وضعیت کنونی موصل را اسفبار توصیف کرد و ادامه داد: مردم موصل امروزه با جنگ و تروریسم دست و پنجه نرم می‎کنند و ما به مجامع بین المللی اطمینان می‎دهیم که آینده موصل به مراتب بهتر از وضعیت کنونی خواهد شد.

حجت الاسلام قبانچی در بخش دیگر خطبه‎های نماز جمعه بر ضرورت حمایت از تولید ملی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: دولت در اقدامی مثبت برای حمایت از کالاهای ملی مالیات کالاهای وارداتی را افزایش داده است.
https://taghribnews.com/vdcgt79xuak9tt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی