تاریخ انتشار۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 176942
تجمع علماء المسلمین:

ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش یک ائتلاف دروغین است

تجمع علماء المسلمین با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش یک ائتلاف دروغین است بر ضرورت حمله همگانی علیه تروریسم تأکید کرد.
ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش یک ائتلاف دروغین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) تجمع علماء المسلیمن لبنان روز چهارشنبه با صدور بیاینه ای حمله تروریسی به مدرسه ای در پیشاور پاکستان و همچنین انفجارات تروریستی یمن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: گروه های تکفیری نه فقط در کشورهای اسلامی بلکه در کل دنیا بر ضد ارزشهای اسلامی وارد جنگ می شوند و به این شکل با همراهی دشمنان اسلام و با انجام کارهایی که هیچ ارتباطی با اسلام ندارد، سعی در بدنام کردن چهره این دین مبارک را دارند.

این جمعیت در ادامه تصریح کرد: ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش یک ائتلاف دروغین است و گویی خاکستری در چشم است و از منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی تخریب کل جهان اسلام و عرب با اجازه دادن به گروه های تکفیری تروریستی برای انجام جنایتهای وحشیانه است.

جماعت تجمع علماء المسلمین با تأکید بر ضرروت حمله همگانی علیه تروریسم اعلام کرد: خطر تروریسم تنها مختص کشور ما نیست بلکه به سرعت به داخل آمریکا و اروپا نیز کشیده خواهد شد به طوری که قادر به مقابله با آن نخواهند بود و در کل دنیا فراگیر می شود.
https://taghribnews.com/vdcgt39qxak9uy4.rpra.html
مرجع : المنار
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی