تاریخ انتشار۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 252514

انتقال غیرنظامیان از شرق حلب به مناطق امن

یک گروه دیگر از غیرنظامیان ساکن مناطق شرقی حلب تحت سلطه گروههای تروریستی خود را به مناطق دراختیار نیروهای ارتش سوریه رساندند.
انتقال غیرنظامیان از شرق حلب به مناطق امن
مرکز هماهنگی آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 193 غیرنظامی از مناطق محاصره شده در شرق حلب خارج شدند.
بیانیه این مرکز وابسته به وزارت دفاع روسیه که مقر آن در پایگاه هوایی حمیمیم در حومه لاذقیه است، حاکی است که 1587 نفر از این عده کودک هستند.
پایگاه اینترنتی روسیا الیوم به نقل از این بیانیه خاطرنشان کرد که خروج این عده با کمک نیروهای مرکز هماهنگی انجام شده است.به گزارش العالم، این افراد با ورود به منطقه نقارین از امکانات امدادی درمانی و غذایی فوری توسط ارتش برخوردار شدند و بلافاصله به منطقه جبرین منتقل شدند.
این افراد و خانواده ها در مناطق مسکونی جبرین سکونت خواهند گزید یا در حومه دمشق نزد آشنایان و اطرافیان خود خواهند رفت.
در هفته های گذشته با پیشروی و موفقیت های ارتش سوریه در اطراف حلب، دهها خانوار که در مناطق تحت سلطه تروریست ها حضور دارند، خود را به مناطق تحت کنترل ارتش رسانده اند.
همچنین در 24 ساعت گذشته توافق آشتی با نمایندگان 5 روستا در سوریه به امضا رسید که به این شکل شمار شهرها، شهرک ها و روستاهایی که به روند آتش بس با نظام سوریه پیوسته اند به 1012 و شمار گروه های مسلح که پایبندی خود را به آتش بس اعلام کرده اند به 88 گروه افزایش یافت.
https://taghribnews.com/vdcgqx9xtak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی