تاریخ انتشار۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 203518

درخواست فلسطین برای توقف تجاوز صهيونيست‌ها به مسجد الاقصي

وزارت امورخارجه فلسطین توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را خواستار شد. مقامات امنیتی اسرائیل، ساعت هفت و نیم تا 11 صبح را برای ورود صهیونیستها به محوطه مسجدالاقصی تخصیص داده اند.
درخواست فلسطین برای توقف تجاوز صهيونيست‌ها به مسجد الاقصي
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت امورخارجه فلسطین در بیانیه ای درباره خطرات و پیامدهای حملات صهیونیست ها و نظامیان اشغالگر به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس هشدار داد.
 
این وزارتخانه تاکید کرد: تجاوزات آشکار صهیونست ها با پشتیبانی نظامیان اشغالگر به مسجد الاقصی و با هدف اشغال و در نهایت تخریب این مکان مقدس صورت می گیرد.
 
وزارت خارجه فلسطین یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس را بسیار خطرناک توصیف و تاکید کرد، دولت اسرائیل مسئول اصلی پیامد های این حملات خواهد بود.
 
در این بیانیه از همه طرف ها خواسته شده است تا به وظایف و مسئولیت خود در متوقف کردن حملات آشکار صهیونیست ها به مسجد الاقصی عمل کنند و جلوی این حملات را بگیرند.
 
به گزارش خبرگزاری قطر، وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه تاکید کرد: نظامیان اسرائیلی هر روز تدابیر سخت‌تری برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی اعمال و در مقابل تسهیلات بیشتری برای ورود صهیونیست ها به این مکان مقدس ارائه می دهند. به طوری که با تصمیم مسئولان امنیتی اسرائیل، ساعت هفت و نیم تا 11 صبح برای ورود صهیونیست ها به محوطه مسجد الاقصی تخصیص یافته است.
 
 
وزارت خارجه فلسطین یادآور شدکه از طریق کانال‌های دیپلماتیک و سفارتخانه های فلسطین در خارج، کشورهای عربی و اسلامی و همه کشورهای جهان را وادار خواهد کرد تا اقدام فوری و عملی برای توقف اقدامات خصمانه و تحریک آمیز صهیونیست ها انجام دهند، زیرا تداوم این وضع سبب وخامت اوضاع در کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس خواهد شد.
 
وزارت امور خارجه فلسطین خاطرنشان کرد که در این ارتباط نامه هایی را برای دبیران کل سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب، سازمان ملل متحد و وزیر امور خارجه اردن ارسال و از آنان خواسته است با برگزاری نشستی اضطراری تعرضات آشکار اسرائیل به مسجدالاقصی را بررسی و راهکاری را برای توقف این حملات ارائه کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcgqw9x7ak9zn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی