تاریخ انتشار۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۷
کد مطلب : 297911

مراسم میلاد پیامبر مهر و رحمت محمد مصطفی (ص) در دارالقرآن ام الابرار آق قلا برگزار شد

مراسم میلاد مسعود ختمی مرتبت و فخر کائنات محمد مصطفی (ص) با حضور پر شور بانوان مومن و دیندار ترکمن در دارالقرآن ام الابرار آق قلا برگزار شد.
مراسم میلاد پیامبر مهر و رحمت محمد مصطفی (ص) در دارالقرآن ام الابرار آق قلا برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، مدرس حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا در این مراسم با تبریک ماه ربیع الاول، ولادت با سعادت رسول الله (ص) و هفته وحدت بر همه مسلمانان، اظهار کرد: نام مبارک آن حضرت زیباترین نام ها است که از سوی خداوند متعال انتخاب شد و قلوب مومنان در هنگام شنیدن نام مبارکش به آرامش می رسند و اشک شوق از چشم هایشان سرازیر می شود.

«آسیه میرزاعلی»، افزود: هر کسی آن حبیب عزیز را که برای عزت اسلام و مسلمین زحمات زیادی را متحمل شد دوست داشته باشد انگار خداوند را دوست دارد.

به گفته وی؛ خداوند به ما توفیق عنایت کرد تا از امت او باشیم، الحمدلله واقعا نعمت و افتخار بزرگی نصیب مسلمین شده است.

بانوی فرهیخته اهل سنت ترکمن با اذعان بر اینکه عشق و محبت واقعی به رسول الله (ص) نجات بخش مسلمان خواهد بود، تصریح کرد: زمین و آسمان به هنگام به دنیا آمدنش از درخشش نور مبارکش منور گشت.

وی، ادامه داد: در آن هنگام فرشتگان آسمان به زمین فرود آمدند و درهای برکت و رحمت الهی را به روی زمینیان گشودند.

به گفته وی؛ مسلمانان در ایام ولادت پر خیر و برکت خاتم النبیین (ص) باید شادی کنند و این ایام را گرامی بدارند.

خانم میرزاعلی با بیان اینکه هفته وحدت فرصت مناسبی است تا مسلمانان اتحاد و انسجام خودشان را بیشتر از دیگر ایام سال به رخ جهانیان بکشند، ابراز کرد: حفظ وحدت و همدلی از سفارشات اکید پیامبر نور و رافت محمد بن عبدالله (ص) است و راز موفقیت اسلام و مسلمین را در آن دانسته است.

وی، افزود: در این دنیا ریسمان های فراوانی وجود دارد؛ ولی قرآن کریم فرموده به ریسمانی که طرف آن قرآن کریم و رسول گرامی اسلام (ص) باشد چنگ بزنید و از آن متفرق نشوید.
 
https://taghribnews.com/vdcgqu9xqak9yy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی