تاریخ انتشار۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 197417

گفتگو با حجت الاسلام گلزاده درباره فعالیتهای قرآنی مجمع جهانی تقریب در ماه رمضان

تنا- اختصاصی
انتشارات مجمع جهانی تقریب در ماه مبارک رمضان امسال با ارائه بیش از 250 اثر حضور فعالی در نمایشگاههای قرآنی سراسر کشور داشته است.
گفتگو با حجت الاسلام گلزاده درباره فعالیتهای قرآنی مجمع جهانی تقریب در ماه رمضان
 به گزارش خبرنگار تقریب، حجت الاسلام صادق گلزاده معاون امور فرهنگی و پژوهشی مجمع جهانی تقریب در گفتگو با خبرنگار تقریب پیرامون فعالیت قرانی مجمع جهانی تقریب در ماه مبارک امسال گفت: باتوجه به ضرورت معرفی فعالیتها و آثار مجمع جهانی تقریب بویژه در حوزه نشر، انتشارات مجمع جهانی تقریب در ماه مبارک رمضان امسال حضور فعالی در نمایشگاههای قرآنی سراسر کشور دارد.
 
وی افزود: انتشارات مجمع جهانی تقریب در ماه مبارک رمضان سال جاری در تعدادی از نمایشگاههای قرآن کشور حضور مستقیم و در برخی به صورت غیر مستقیم و با مشارکت سایر انتشارات حضور دارد.
 
معاون امور فرهنگی و پژوهشی مجمع جهانی تقریب با شاره به اینکه انتشارات مجمع جهانی تقریب هم در بخش ناشران قرآنی و هم در بخش قرآن حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود، حضور دارد، اظهار داشت: انتشارات مجمع در این نمایشگاه دارای دو غرفه جداگانه است که در بخش قرآن حوزوی کتاب و آثار مجمع تقریب را معرفی می کند و در بخش قرآن حوزوی به معرفی مجموع فعالیت های قرآنی مجمع تقریب می پردازد.
 
وی افزود: دومین نمایشگاهی که انتشارات مجمع جهانی تقریب در آن حضور فعال دارد نمایشگاه بین المللی قرآن قم است این نمایشگاه از اول تا هجدهم ماه مبارک رمضان در سالن الغدیر برگزار شد و انتشارات مجمع جهانی تقریب در این نمایشگاه به ارائه آثار و تولیدات خود پرداخت.
 
حجت الاسلام گلزاده اظهار داشت: انتشارات مجمع جهانی تقریب در نمایشگاه قرآن مشهد مقدس نیز که از اول ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان دائر است، حضور دارد.  
 
وی افزود: چهارمین نمایشگاهی که انتشارات مجمع جهانی تقریب در آن حضور مستقیم دارد نمایشگاه قرآن کریم سنندج است که در آن انتشارات مجمع به معرفی آثار و فعالیت های قرانی می پردازد.
 
معاون امور فرهنگی و پژوهشی مجمع جهانی تقریب در ادامه با بیان اینکه انتشارات مجمع جهانی تقریب در این نمایشگاهها در مجموع با بیش از 250 اثر حضور دارد، اظهار داشت: انتشارات مجمع جهانی تقریب بیش از 50 اثر مستقیم قرآنی نظیر مجمع البیان، تفسیر الجامع الاثری للقرآن، تفسیر قرآن مرحوم شیخ شلتوت و تفسیر المختصر از ایت الله تسخیری دارد. همچنین سایر آثار مجمع به دلیل اینکه توجه به قرآن و سنت دارد به نوعی آثار قرانی محسوب می شود لذا انتشارات مجمع جهانی تقریب می تواند در زمره یکی از ناشران موفق قرآنی محسوب شود.
 
وی افزود: ظرفیت دیگری که انتشارات مجمع در این نمایشگاهها از آن بهره می برد معرفی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و شخصیت های تقریبی در غالب اثاری نظیر مجموعه آثار طلایه داران تقریب و مجموعه آثار روّاد التقریب و همچنین معرفی مجمع جهانی تقریب، ساختار و ظرفیت های آن و معرفی اهداف و ضرورت ها و مأموریت های وحدت و تقریب در غالب کتاب و نشر می باشد.
 
حجت الاسلام گلزاده اظهار داشت: از غرفه تقریب در نمایشگاههای قرآن امسال در مجموع شخصیت های بزرگی از حوزه نظیر اعضای شورای عالی حوزه، جامعه مدرسین، مجمع نمایندگان طلاب حوزه، اساتید، فضلا و طلاب حوزه بازدید کردند.
 
وی افزود: همچنین شخصیتهایی از دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، سازمان ها و نهاد های انقلابی از غرفه های تقریب بازدید کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcgqu9quak9yt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی