تاریخ انتشار۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 235810

هشدار آيت الله شيخ بشير النجفي به سران آل خليفه

آيت الله شيخ بشير نجفي از مراجع بزرگ نجف از دولت بحرين خواست حکم سلب تابعيت از آيت الله شيخ عيسي قاسم را که شگردي صدامي است، پس بگيرد.
هشدار آيت الله شيخ بشير النجفي به سران آل خليفه
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از سايت مرآة البحرين، دفتر آيت الله نجفي، با صدور بيانيه اي تصريح کرد: خبر نگران کننده تشديد بي دليل برخوردهاي غير قابل قبول و غير حکيمانه و عاري از هر گونه انعطاف حکومت بحرين با شخصيتهاي برجسته و ملت اين کشور آنهم در ماه رحمت، محبت و عبادت را دريافت کرديم. بحران بحرين، يک بحران سياسي و حقوقي است و نه ديني و مذهبي. متأسفانه مسيري که حکومت بحرين (در برخورد با اين بحران در پيش گرفته است)، اين بحران را تبديل به فرقه گرايي کرده و حکومت مشي خشونت سازمان يافته ضد ملت اين کشور در پيش گرفته است. در حالي که اين برخورد مردود است و به نفع هيچ کس نه دولت و نه غير دولت در آينده نيست.

در اين بيانيه آمده است: ما نصيحت به حکومت بحرين را وظيفه خود مي دانيم و براي تأمين سلامت اين کشور و حفظ امنيت و بقاي آن در انجام اين وظيفه کوتاهي نمي کنيم. ما پيش از اين هم بارها به صراحت گفته ايم که عواقب بروز هر گونه ناآرامي در کشورهاي حاشيه خليج فارس، گريبان کل منطقه را خواهد گرفت و خطر بزرگ براي کل منطقه خواهد بود. اميدواريم بحرين اين نصيحت را ناديده نگيرد و سرنوشت کشورهايي را که به رغم نصيحتها، از تروريسم حمايت کردند و خود به آتش آن سوختند، پيدا نکند.

اين بيانيه مي افزايد: ملت بحرين حق دارد خواستار اصلاحات سياسي و زندگي و بقا در کشورشان باشند و مجبور نباشند پيوسته با تهديد سلب تابعيت دست و پنجه نرم کنند. صدام هم پيش از اين از همين شگرد ضد ملت استفاده مي کرد و همه ديدند که عواقب کارش، گريبان خودش را گرفت.

دفتر آيت الله بشير نجفي در اين بيانيه اعلام کرده است: ما هر گونه ظلم به حقوق اساسي بشر را محکوم مي کنيم و هر گونه راه حل مشکلات حقوقي خارج از مسير تفاهم و مذاکره را، خودسرانه و ظالمانه مي دانيم. نمي توان حقوق اساسي را با جنايات فردي دور زد. اين حقه ها در دنيايي که هيچ مانعي براي دسترسي به اطلاعات وجود ندارد، نمي تواند کسي را بفريبد.

آيت الله بشير نجفي، از دولت بحرين خواست سياستهاي ظالمانه خود را در حق آيت الله شيخ عيسي قاسم کنار بگذارد تا امنيت منطقه خليج فارس حفظ شود.
https://taghribnews.com/vdcgqn9xzak9w74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی