تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 166916
تجمع العلماء المسلمین لبنان:

اقدامات داعش تكمیل كننده طرح صهیونیستی است

تنا – بیروت
تجمع العلماء المسلمین لبنان جنایتها و اقدامات تروریستی گروه تكفیری داعش در منطقه را تكمیل كننده طرح و توطئه رژیم صهیونیستی توصیف كرد.
اقدامات داعش تكمیل كننده طرح صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تجمع العلماء المسلمین در بیانیه ای با اشاره به جانفشانی های مقاومت اسلامی در فلسطین و نوار غزه، خواستار افزایش حملات موشكی به عمق خاك رژیم صهیونیستی شد تا این رژیم را برای پذیرش شروط مقاومت وادار سازد.

در ادامه این بیانیه با انتقاد از نقش مصر در میانجیگری صلح بین مقاومت و اسرائیل، آمده است: به نظر می رسد طرف مصری در این گفتگوها بیش از صهیونیستها خواستار تحقق خواسته های اسرائیل است؛ ما از دولت مصر می خواهیم خواسته های به حق مردان مقاومت را به انجام برسانند و از جانبداری از صهیونیستها دست بردارند.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به هم راستا بودن اقدامات تروریستی داعش و توطئه رژیم صهیونیستی برای منطقه، تاكید شده است: هدف از داعش تكمیل طرح رژیم صهیونیستی و تضعیف محور مقاومت در امت اسلامی است تا صهیونیستها بتوانند به خواسته های خود در غزه جامه عمل بپوشانند لذا از امت اسلامی می خواهیم با این جریان كه مانند غده سرطانی در جسم امت رسوخ كرده، مقابله كنند.

https://taghribnews.com/vdcgq39q3ak93y4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی