تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 232750

ادامه پیشروی نیروهای عراقی در فلوجه

پیشروی نیروهای امنیتی عراق در نبرد آزادسازی فلوجه، براساس برنامه های از پیش تعیین شده ادامه دارد.
ادامه پیشروی نیروهای عراقی در فلوجه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای امنیتی در تلاش برای رسیدن به مرکز شهر فلوجه، موفق شدند از شش محور به سرعت خطوط مقدم  نبرد را تحت کنترل خود درآورند.

خبرنگار شبکه العراقیه گزارش داد، مرحله بعدی عملیات شکستن خطوط دفاعی تروریست های داعش و رسیدن به مرکز شهر فلوجه است، تاکنون نیروهای امنیتی موفق شدند به سرعت به پیش روی های خود ادامه دهند و با حرکت از شش محور خود را به هدف از پیش تعیین شده یعنی مرکز منطقه کرمه برسانند و بسیاری از روستای اطراف این منطقه را آزاد سازند؛ نیروهای پشتیبانی نیز موفق شدند منطقه کرمه را به طور کلی از لوث وجود تروریست ها پاک سازی کنند.

سرلشکر "سعد حربیه" فرماندهی عملیات غرب بغداد، در این باره گفت: در مناطق زیادی پیشروی داشته و خسارت سنگینی را بر دشمن وارد کرده ایم، البته دشمن هم حملات نه چندان قوی علیه نیروهای ما داشته است.

یکی از رزمندگان عراقی درباره تلفات یگان خود گفت:فقط یک مجروح داشتیم که این مجروح نیز به حمدالله شرایط دشواری ندارد.

خبرنگار العراقیه، دقت در عملیات هوایی و هماهنگی موجود میان یگان های عمل کننده در عملیات را عامل مهم در تضعیف روحی و روانی گروههای تروریستی و فروپاشی خطوط دفاعی آنان دانست و افزود: این امر موجب شد تا پیشروی در مناطق مختلف با هدف رسیدن به مرکز شهر فلوجه ادامه یابد.

وی افزود: هم زمان با نبرد، تلاش ها برای ایجاد مسیرهای امن با هدف خروج امن شهروندانی که داعش از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند، ادامه دارد.
https://taghribnews.com/vdcgnx9xzak9wu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی