>> خاتم المرسلین (ص) رحمتی بی پایان برای عالمیان است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 252550
امام جمعه اهل سنت انبارالوم (استان گلستان)

خاتم المرسلین (ص) رحمتی بی پایان برای عالمیان است

امام جمعه اهل سنت انبارالوم، گفت: پروردگار رب العالمین پیامبر اسلام (ص) را به عنوان رحمتی بزرگ و بی پایان برای همه مخلوقات عالم فرستاده است.
خاتم المرسلین (ص) رحمتی بی پایان برای عالمیان است
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «آخوند بای مراد امدادی» در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر انبارالوم، افزود: باران رحمت رسول الله(ص) همه را فرا می گيرد، همه بندگان از مواهب گوناگون حيات بهره مندند؛ ولی رحمت خاصه آن بزرگوار ويژه بندگان صالح و مؤمن است.

به گفته وی؛ همانطوری كه رحمانيت خداوند صفت عامه اوست و همه انسان ها اعم از مؤمن و كافر را شامل مي شود، پيامبر اعظم (ص) هم برای همه انسان ها درهمه اعصار و تمامی مكان‌ها تا پايان جهان رحمت است نه تنها برای پيروان و دوستان؛ بلكه همه اهل عالم، گويا خوب و بد و دوست و دشمن بايد اين مهربانی و رحمت را از پيامبر اسلام (ص) احساس كنند.

امام جمعه اهل سنت انبارالوم با تاکید بر اینکه موفقیت در زندگی بستگی به میزان بهره گیری از الگوی مناسب دارد، گفت: تلاش بدون سرمشق درست، پیامد درستی ندارد، از جمله چگونگی اخلاق و رفتار انسان ها در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی است که باید در این باره، از الگوی نیکو بهره جویند.

وی، ادامه داد: پیامبر اعظم(ص) عالی ترین سرمشق اخلاقی برای دنیای بشریت است؛ زیرا الگو بودن ایشان از سوی خداوند مورد تأیید قرار گرفته است.

به گفته وی؛ قرآن مجید در آیه 21 سوره مبارکه «احزاب» رسول گرامی(ص) را اسوه اخلاق و رفتار مسلمانان معرفی نموده است: «لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ» قطعاً برای شما در اطاعت رسول خدا سرمشقی نیکو است.

 
https://taghribnews.com/vdcgnx9xzak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی