تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۲
کد مطلب : 271559
امام جمعه اهل سنت شاهین دژ:

​اهل تسنن و تشیع پرچم نظام اسلامی را همیشه بالا نگه می دارند

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: اهل تسنن و تشیع پرچم نظام اسلامی را همیشه بالا نگه داشته و نگه خواهند داشت.
​اهل تسنن و تشیع پرچم نظام اسلامی را همیشه بالا نگه می دارند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا حاصل بالقچی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه دینی همه مسلمانان در قبال قدس شریف است و در این روز امت اسلام با حضور در راهپیمایی با شکوه انزجار خود را از صهیونیست غاصب یک صدا طنین انداز می کنند.

وی با بیان اینکه این روز از یادگارهای امام راحل(ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است، افزود: تنها راه خشکاندن ریشه اسرائیل از فلسطین و نجات این کشور اتحاد مسلمانان جهان است.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ با تاکید به اینکه مردم مظلوم فلسطین باید از دست رژیم صهیونیستی نجات پیدا کنند، اضافه کرد: در شرایط حاضر به وضوح شاهدیم که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه چه جنایاتی علیه اسلام مرتکب می شوند، برای مقابله با این اقدامات و نشان دادن اتحاد و وحدت مسلمین ضروری است در تمام کشورهای اسلامی روز جهانی قدس گرامی داشته شود و بار دیگر به دشمنان بفهمانیم که مسلمانان هستند و آماده دفاع از آن دسته از مسلمانان هستیم که مظلوم واقع شده اند.

بالقچی با بیان اینکه ما خدا و پیامبر واحد داریم، اذعان کرد: شیعه و سنی جدایی ناپذیر هستند و در طول انقلاب و صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که همواره در کنار هم یک‌دل و یکپارچه از ارزش‌ها دفاع می‌کنند، روز جهانی قدس نیز روز وحدت مسلمانان جهان در مقابل اسرائیل بوده و همه مردم مسلمان جهان باید در این روز مقابل اسرائیل بایستند.

وی افزود: همه مردم باید امسال به خاطر تحولات منطقه و توطئه های دشمنان خیلی گسترده نسبت به سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت کنند.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ تصریح کرد: از تمام آحاد مردم و روزه داران فهیم دعوت می شود برای همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین و اعلام انزجار از غاصبان صهیونیستی در راهپیمایی امسال جدی حضور داشته باشند.
 
https://taghribnews.com/vdcgnq9xyak9un4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی