تاریخ انتشار۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۸
کد مطلب : 221554

تأکید علمای بحرین بر ادامه جنبش مردمی تا تحقق کامل مطالبات ملت

علمای بحرین با اشاره به بی توجهی آل‎خلیفه به خواسته‎های شهروندان و ادامه سیاست سرکوب معارضان، بر ادامه اعتراضات مردمی تا تحقق کامل مطالبات مشروع و عادلانه ملت تأکید کردند.
تأکید علمای بحرین بر ادامه جنبش مردمی تا تحقق کامل مطالبات ملت
 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علمای شیعه بحرین در آستانه پنجمین سالروز آغاز انقلاب مردمی در این کشور با صدور پیامی با عنوان "انقلاب مستمر" بر ضرورت  پذیرش خواسته های مردم از سوی آل خلیفه تأکید کردند.
 
در این پیام آمده است: در آستانه پنجمین سالروز انقلاب 14 فوریه ای هستیم که به صورت مسالمت آمیز و برای تحقق مطالبات عادلانه مردم در سال 2011 آغاز شد؛ این انقلاب بر اساس دیدگاه عمیق و روشن تغییر و اصلاح اوضاع فاسد و عقب افتاده در کشور و رهایی از حالت تکروی و استبداد و دیکتاتوری رخ داد و می خواهد وضع کشور را به سوی مشارکت ملی در اداره جامعه، عدالت اجتماعی، احترام به حقوق بشر و تعیین سرنوشت بحرین از سوی ملت سوق دهد.
 
علمای بحرین افزودند: ملت بحرین در این راه خون های جوانان و زنان و کهنسالان و کودکان را تقدیم کرد، هزاران تن از شهروندان هم اکنون در زندان و  یا آواره هستند، کارمندان بسیاری اخراج شدند، تابعیت صدها تن به دلایل سیاسی ساقط شد و به نوامیس مردم و مقدسات تعرض کردند.

این علما تأکید کردند: در پنجمین سالروز انقلاب ملت قهرمان بحرین به ذکر همه جنایت ها و تعرض ها و سختی های رخ داده علیه شهروندان بحرینی می پردازیم و ثبات و استقامت و فداکاری آنان در این پنج سال را گرامی می داریم.
 
در ادامه این پیام می خوانیم: این جنبش سیاسی دارای پایگاه فکری، مبانی عمیق، دیدگاه سیاسی و انسانی روشن، دربرگیرنده قشرهای مختلف ملت و برخوردار از اراده ای آهنین مردمی است، هیچ کس توان قلع و قمع و مصادره آن را ندارد و برگشت ناپذیر است؛ این جنبش با روش های مسالمت آمیز به راه خود ادامه می دهد تا به همه اهداف مشروع و عادلانه خود دست یابد.
 
علمای بحرین با تأکید بر اینکه ملت های بیدار و آزاده هیچگاه شکست نخواهند خورد، ادامه دادند: هیچ راه حلی برای بحران سیاسی و حقوقی و اقتصادی بحرین جز درمان ریشه ای آن بر اساس توقف سیاست قلع و قمع معارضان و آغاز گفت وگو با رهبران انقلاب جهت رسیدن به تفاهمی مبتنی بر احترام به اراده مردم و تحقق مطالبات عادلانه آنها وجود ندارد.
 
آنان تحقق این مسائل را ضامن امنیت و ثبات ملت و کشور توصیف کردند و به روح شهدای انقلاب درود فرستادند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcgnq9xtak9xn4.rpra.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی