تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 295355
ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی تاکید کردند

​مسلمانان بعد از شکست داعش اتحاد خود را حفظ کنند/ بسیج محور وحدت مردم است

ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکید کردند مسلمانان منطقه بعد از شکست داعش و گروه های تکفیری باید مراقب حیله ها و فتنه های دیگر دشمنان اسلام باشند و اتحاد خود را حفظ کنند.
​مسلمانان بعد از شکست داعش اتحاد خود را حفظ کنند/ بسیج محور وحدت مردم است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: ایران اسلامی عامل وحدت و عزت جهان اسلام است.

ماموستا حاصل بالقچی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آیه کریمه (واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا) بهترین مبنای قرآن کریم در مقوله وحدت است.

وی با بیان اینکه کتاب خدا و رسول اکرم (ص) سنگ بنای اتحاد اسلامی است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با توجه به نیاز جامعه اسلامی و لزوم وحدت میان فرق و مذاهب اسلامی هفته وحدت را پیشنهاد کردند و مقام معظم رهبری که منادی اندیشه وحدت مسلمین بوده و هستند با تمام توان در مسیر تحقق اتحاد اسلامی تلاش می کنند.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ در ادامه سخنان خود با تبریک فروپاشی گروه تکفیری داعش در منطقه خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی توانستند با پایان دادن به سیطره شجره خبیثه تکفیری، پایداری دولت های سوریه، عراق، پاکستان، لبنان و افغانستان و مجاهدت مدافعان اسلام، صلح، آرامش و امنیت را به ارمغان آورند.

وی به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نیز اشاره و اضافه کرد: بسیج به عنوان رکن مهم انقلاب اسلامی حافظ شرف و پاسداری از مملکت در دوران دفاع مقدس و عصر امروز بوده و است.

شکست جریانات تکفیری شکست استکبار است

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: داعش مولود استکبار و صهیونیسم در منطقه بود که شکست خوردند و از بین رفتند لذا شکست جریانات تکفیری شکست استکبار است.

ماموستا ابراهیم سرخابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم باید مراقب حیله ها و فتنه های دیگر دشمنان اسلام و صهیونیسم باشند، اتحاد خود را حفظ کنند و همبستگی خود را پاسدار باشند.

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر و تشکر از کمک رسانی مردم به زلزله زدگان غرب کشور، تصریح کرد: با توجه به تخریب واحدهای مسکونی و فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش ها نیاز است کمک های مردمی به صورت نقدی باشد تا هر چه زودتر احداث واحدهای مسکونی آغاز شود.

بسیج تضمین‌ کننده وحدت است

امام جمعه موقت اهل سنت تکاب با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: اتحاد مسلمانان بسیار اهمیت دارد و می تواند توطئه های دشمنان را با شکست مواجه کند.

ماموستا سیدعبدالله موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نام‌گذاری هفته وحدت نشانه هوشیاری امام خمینی(ره) در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج نیز گفت: بسیج تضمین‌ کننده وحدت و اقتدار در تمامی ابعاد است.

موسوی اضافه کرد: امروز بسیج بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان دهنده  آرامش و امنیت در درون کشور است.

وی همچنین خواستار مشارکت گسترده و بیشتر مردم در کمک رسانی نقدی به آسیب دیدگان و همچنین بازسازی مناطق زلزله زده شد.

مدیریت رهبر معظم انقلاب سبب شد تا مسلمانان شاهد نابودی داعش باشند

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: مدیریت رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های خالصانه و صادقانه سردار سلیمانی و مدافعین حرم سبب شد تا امروز مسلمانان شاهد نابودی و از بین رفتن داعش باشند.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فروپاشی داعش به عنوان غده سرطانی در حقیقت فروپاشی ظلم، ستم مستکبران جهان و هم پیمانان جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنان است.

وی افزود: ما هم به نوبه خود این پیروزی را به همه مسلمانان جهان، رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و نیروهای مقاومت تبریک می‌گوییم و امید عزت و عظمت بیشتر اسلام در جهان را داریم.

بسیج محور وحدت مردم است

امام جمعه پیرانشهر گفت: بسیج محور وحدت مردم و بستر اتحاد و همفکری و در صحنه بودن ملت شریف ایران اسلامی است.

ماموستا مصطفی محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حفظ اتحاد در بین مردم و آماده نگه داشتن آنها برای مقابله با تهدیدهای دشمن از مهمترین ماموریت های بسیج است و خوشبختانه در این راستا هم موفق بوده ایم.

وی با بیان اینکه بسیج پایه و اساس نظام است، تصریح کرد: بسیج با احساس مسئولیت و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد عرصه‌های مختلف شده و دستاوردهای بزرگی برای کشور به ارمغان آورده است.

بسیج زمینه اتحاد و همدلی را به وجود آورده است

امام جمعه اشنویه گفت: گروهک تروریستی داعش با سیاست های شوم استکباری به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نابودی اسلام و اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به وجود آمده بود که با همت و تلاش مجاهدان توانمند جبهه مقاومت امت اسلامی شاهد فروپاشی آنها هستیم.

ماموستا ملا سیدمصطفی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از ابزار توفیقات امروز امت اسلامی در ایران نعمت بزرگ بسیج است که زمینه اتحاد، همدلی، تعاون و هماهنگی را به وجود آورده است.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه های هفته وحدت از عموم مردم خواست در مراسم مولودی خوانی روز جمعه ۱۲ ربیع الاول و اولین روز هفته باشکوه وحدت حضور پرشوری داشته باشند.
 
https://taghribnews.com/vdcgnn9xnak9yw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی