تاریخ انتشار۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : 238556

عامل انتحاری داعش در کاظمین دستگیر شد

نیروهای امنیتی عراق موفق به بازداشت عامل انتحاری داعش پیش از ورود به منطقه کاظمین شدند.
عامل انتحاری داعش در کاظمین دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای امنیتی عراق موفق به بازداشت سرباز جوانی شدند که به عنوان عامل انتحاری گروه تروریستی داعش قصد داشت خود را در منطقه کاظمین استان بغداد منفجر کند.
 
این عامل داعش در حالی که قصد داشت از ورودی شمالی شهر وارد کاظمین شود، به وسیله نیروهای امنیتی عراق دستگیر شد.
 
مرکز اطلاعات نظامی عراق نیز از کشته شدن طلب حمید، والی الحویجه در تشکیلات داعش و ملقب به "ابوسعید" و نیز محمد خلف محمد صلاح، والی کرکوک در این تشکیلات تروریستی و ملقب به "ابوسیف الجبوری"، دریک حمله هوایی به مرکز تجمع آنها در جنوب غرب استان کرکوک خبر داد.
 
نجم الجبوری، فرمانده عملیات نینوا نیز از انهدام یک قایق بزرگ بر روی دجله با بار بیش از دو تُن مواد منفجره در حمله جنگنده‌های عراقی در نزدیکی روستاهای الحاج در  استان نینوا خبر داد.
 
جنگنده‌های عراقی در استان صلاح‌الدین نیز حملات هوایی را علیه پایگاه‌های داعش در منطقه "دبس مکحول" واقع در غرب شهر الشرقاط انجام دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از داعشی‌ها و تخریب چند خودروی زرهی مجهز به مسلسل‌های سنگین منجر شد.
 
فرمانده عملیات صلاح‌الدین در این رابطه گفت: نیروی هوایی عراق موفق شد در این عملیات سه مرکز تجمع داعشی‌ها را هدف قرار دهد. وی در ادامه از بازگشت 53 هزار نفر از ساکنان صلاح‌الدین به این استان خبر داد.
https://taghribnews.com/vdcgn79x3ak9wn4.rpra.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی