تاریخ انتشار۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 186950
هاشمی رفسنجانی:

حمله جنگنده‎های عربستان به یمن اشتباهی فاحش است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حمله جنگنده‎های عربستان به یمن را اشتباهی فاحش و خطرناک دانست و آن را محکوم کرد.
حمله جنگنده‎های عربستان به یمن اشتباهی فاحش است
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبر و تفسیر برون مرزی، آیت الله هاشمی رفسنجانی روز شنبه، با اشاره به بحران پیش آمده در یمن، گفت: متأسفانه برخی کشورهای عربی به بهانه‌های واهی و با بمباران‎های کور و بی هدف در یمن مرتکب اشتباهات فاحش و خطرناک شده‎اند.
 
آیت الله هاشمی با تاکید بر اینکه حمله نظامی نتیجه‎ای جز متشنج کردن منطقه و قربانی شدن دهها غیرنظامی و ناامن شدن منطقه نخواهد داشت، تصریح کرد: برخی سران منطقه در حالی ضد یک کشور اسلامی متحد شده‌اند که بیش از نیم قرن است از کوچکترین اقدام موثر نظامی ضد رژیم اشغالگر قدس عاجزند که این جای تاسف بسیار دارد.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد: مسوولان کشورهای عربی با درایت و عقلانیت، مانع تداوم بحران‎های منطقه‎ای شده و اجازه ندهند، تشنج و بحران‌های جدیدی بر منطقه و جهان تحمیل شود.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‎ای در لوزان، گفت: مذاکره کنندگان هسته‎ای با نهایت دقت و پشت‎کار از حقوق به حق ملت ایران در داشتن فعالیت‎های هسته‎ای دفاع می کنند و باید غربی ها در این مذاکرات عاقلانه رفتار کنند.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایران را نیز مرکز ثبات در منطقه دانست و افزود: نقش جمهوری اسلامی ایران در آرامش و امنیت منطقه کاملا آشکار است.
 


 
https://taghribnews.com/vdcgn39qzak97y4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی