تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 189083

برگزاری اولین همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه مکرمه

نخستین همایش بین‌المللی "بانکداری و امور مالی اسلامی؛ بهره‌وری وثبات مالی"، 16 الی 18 اردیبهشت ماه در دانشگاه أم القری مکه مکرمه برگزار می شود.
برگزاری اولین همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه مکرمه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از الزوایا، "بکری بن معتوق عساس" رئیس دانشگاه أم القری مکه مکرمه، پیرامون برگزاری این همایش گفت: این همایش ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در این دانشگاه برگزار می شود.
 
وی افزود: در این همایش مهم‌ترین و بارزترین شخصیت‌های علمی و بانکداری جهان به‌منظور بررسی آخرین دستاوردها و نتایج تحقیقات و پژوهش‌های نظری و کاربردی در زمینه بانکداری اسلامی حضور پیدا خواهند کرد.
 
عساس تأکید کرد: این همایش، منبر و جایگاهی برای بحث و تباد‌ل‌نظر سیاستگذاران وشخصیت‌های دانشگاهی، پژوهشگران و اندیشمندان حوزه بانکداری اسلامی به‌منظور بررسی مسائل مالی اسلامی در زمینه بهره‌وری و ثبات مالی از دیدگاه اقتصاد اسلامی به‌شمار می‌رود.
 
وی افزود: در مقالات ارائه‌شده به این همایش بر محورهای اساسی اقتصادی، بانکداری، امور مالی و اداری تمرکز شده است که این مقالات توسط مجموعه‌ای از صاحب‌نظران در حوزه بانکداری و اقتصاد اسلامی در عربستان و کشورهای مختلف جهان مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcg7y9qwak97z4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی