تاریخ انتشار۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 192485

دهها کشته ومجروح در حمله به مسجد شیعیان قطیف

منابع محلی عربستانی اعلام کردند بر اثر حمله انتحاری به مسجد امام علی علیه السلام شیعیان در شهرک القدیح استان قطیف عربستان، دست کم 17 نفر به شهادت رسیده و 100نفر دیگر نیز زخمی شدند.
دهها کشته ومجروح در حمله به مسجد شیعیان قطیف
به گزارش پایگاه خبری القطیف، ظهر امروز یک تروریست تکفیری انتحاری خود را میان نمازگزاران در مسجد امام علی(ع) شهرک قدیح منفجر کرد و بر اثر این انفجار 17 نفر به شهادت رسیده و 13 نفر دیگر نیز زخمی شدند. برخی دیگر از منابع عربستانی  شمار شهدا را 20 نفر اعلام کردند. منابع محلی اعلام کردند در زمان وقوع این حمله تروریستی حدود 150 نمازگزار در این مسجد حضور داشتند.

وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که شمار قربانیان انفجار تروریستی امروز در مسجد شیعیان در یکی از مناطق «قطیف» افزایش یافته است.
در بیانیه وزارت کشور عربستان سعودی اعلام شد که در این انفجار 19 تن شهید و نزدیک به 100 نفر زخمی شدند.
شاهدان عینی اعلام کردند این تروریست خود را در رکعت اول نماز جمعه میان نمازگزاران منفجر کرد .پس از این انفجار منابع پزشکی اعلام کردند حال برخی از مجروحان این حمله تروریستی وخیم است و نیاز شدید به خون دارند .

این نخستین بار نیست که تروریست های تکفیری شیعیان مظلوم عربستان را هدف حملات خود قرار می دهند .
نیمه شب تاسوعای حسینی سال گذشته نیز 3 عامل ناشناس بعد از پیاده شدن از خودروی خود به سمت عزاداران حسینی عربستانی در منطقه احساء تیراندازی کردند و 8 تن را به شهادت رساندند و 30 تن دیگر را نیز زخمی کردند که در بین آنها چندین زن و کودک نیز بودند.
 
https://taghribnews.com/vdcg7x9qnak9yt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی