تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 297786
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(154)

وحدت اسلامی کلید موفقیت بر دشمنان اسلام است

حضور علمای صاحب نام و گرانقدر و دانشمندان در این کنفرانس جهانی دلیلی بر این مدعاست که نظریه ای را که جمهوری اسلامی ایران در خصوص وحدت اسلامی ارائه کرده بود امروز در سراسر جهان ریشه دوانده و گسترده شده است.
وحدت اسلامی کلید موفقیت بر دشمنان اسلام است
دکتر سید راشد عباس نقوی محقق پاکستانی در حاشیه سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی در گفتگو با خبرگزاری تقریب اظهار داشت من در خود احساس افتخار می کنم که امروز ما نظریه های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را در خصوص وحدت اسلامی شکوفا و به شکل عملی می بینیم.
 
وی گفت: حضور علمای صاحب نام و گرانقدر و دانشمندان در این کنفرانس جهانی دلیلی بر این مدعاست که نظریه ای را که  جمهوری اسلامی ایران در خصوص وحدت اسلامی ارائه کرده بود امروز در سراسر جهان ریشه دوانده و گسترده شده است.
 
نقوی اظهار کرد که برگزاری سالانه کنفرانس وحدت اسلامی , دشمنان اسلام را در خصوص آسیب رساندن به وحدت اسلامی منزوی نموده  و امروز فریاد وحدت در سراسر دنیا به گوش می رسد و از شرکت نمودن بسیاری از شخصیتهای صاحب نام در کنفرانس وحدت مشخص می شود که وحدت اسلامی کلید موفقیت بر دشمنان اسلام است .
 
وی گفت: امروز با توجه به تحولات منطقه و جهان می بینیم که وحدت اسلامی به شدت مورد نیاز است و آمریکا و رژیم صهیونیستی برای از هم پاشیدن شیرازه ی مسلمانان به توطئه های وحشتناک خود مشغولند .اما وحدت فراگیر مسلمانان که در هر جبهه یافت می شود آنها را ناامید کرده است.
 
محقق برجسته شبه قاره اظهار کرد که این مسئله لازم وضروری است امت اسلامی بیانات رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای را در خصوص اتحاد و وحدت میان امت مسلمان گوش کند که در آن ایشان بر هوشیاری و آگاهی از توطئه دشمنان تاکید داشتند .
 
دکتر سید راشد عباس نقوی با اشاره به برگزاری سی و یکمین کنفرانس جهانی وحدت اسلامی اظهار کرد وحدت اسلامی در جبهه های منطقه ای از جمله در عراق و سوریه باعث پیروزیهای رزمندگان اسلام و نابودی دشمنان ظالم و زورگو شد و در این حین رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نیز در اکثر مواقع توطئه ها و فریب و برنامه های استکبار را در سطح منطقه و بین الملل آشکار کرد ایشان برقراری وحدت و اتحاد را میان ملت مسلمان کلید اصلی موفقیت در مقبل استکبار خواند.
 
دکتر راشد عباس نقوی با ذکر اینکه شعار اتحاد میان مسلمانان پاکستان را در اصل شهید علامه سید عارف حسین الحسینی بود که زنده کرد و این شهید درواقع مدعی حقیقی اتحاد میان مسلمانان پاکستان است، گفت: ایشان برای جامه عمل پوشاندن به نظریه ی وحدت امت امام خمینی در پاکستان از هیچ کاری دریغ نکرد و معتقدان به هر مکتب فکری را زیر پرچم اتحاد جمع کرده و متحد نمود .
 
 

 
https://taghribnews.com/vdcg7u9x3ak9yu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی