تاریخ انتشار۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 224281

پاکسازی روستایی دیگر در استان الانبار عراق

نیروهای عراقی روستای راهبردی دیگری در الرمادی را از لوث وجود تروریستهای تکفیری آزاد کردند.
پاکسازی روستایی دیگر در استان الانبار عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای مبارزه با تروریسم عراق، روستای راهبردی العصریه در غرب شهر الرمادی در استان الانبار در غرب این کشور را پاکسازی کردند؛ این روستا حلقۀ رابط مناطق هیت، السجاریه و الرمادی است.

سرلشکر "عبد الغنی الاسدی" فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روزگذشته از آغاز عملیات پاکسازی مناطق الزنکوره و روستای العصریه خبر داده بود.

پس از آن کمیتۀ امنیتی شورای منطقۀ وفا در استان الانبار از برافراشته شدن پرچم ملی کشور عراق بر فراز ساختمان بلندی در منطقۀ زنکوره خبر داد و اعلام کرد که تروریست‌های گروه داعش از منطقۀ زنکوره به سوی بخش هیت عقب‌نشینی کردند.

" حسین قائیدی"مسئول دفتر امور ربوده‌شدگان ایزدی هم امروز از آزادی 31 ایزدی از چنگ گروه تروریستی داعش خبر داد؛ به گفتۀ وی این افراد با تلاش نیروهای عرب و کُرد آزاد شدند، اما همچنان 3 هزار و 800 ایزدی دیگر در اسارت داعش هستند.

از سوی دیگر گروه تروریستی داعش روز گذشته 6 زن عراقی را در استان نینوا اعدام کرد.

 چهار زن ایزدی که به عنوان برده در اسارت داعش بودند، هنگام فرار از بخش الحضر در شهر موصل در شمال عراق بازداشت و سپس اعدام شدند؛ 2 زن اهل موصل نیز که پیشتر در ادارۀ پلیس نینوا شاغل بودند، پس از بازداشت به اتهام همکاری با نیروهای ارتش عراق اعدام شدند.

گروه اطلاع رسانی جنگ عراق (الاعلام الحربی) نیز از بمباران موشکی منطقه‌ای در کرکوک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس این گزارش، گروه تروریستی داعش 16 موشک به این منطقه در جنوب کرکوک شلیک کرد که برخی از این موشک‌ها حاوی ماده سمی کلر بودند.
 
https://taghribnews.com/vdcg7t9xqak9xx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی