تاریخ انتشار۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 184880

تاکید بحرینی ها بر اقامه نماز در مساجد تخریب‌شده

بحرینی‌ها در اقدامی نمادین با برگزاری نماز جماعت در مساجد تخریب‌شده توسط رژیم «آل خلیفه»، سیاست‌های منامه را به چالش کشیده و آزادی فوری سران انقلابی دربند را خواستار شدند.
تاکید بحرینی ها بر اقامه نماز در مساجد تخریب‌شده
شمار زیادی از قشرهای مختلف مردم بحرین، امروز شنبه، با برگزاری نماز جماعت ظهر در مساجد تخریب شده "العلویات" و "عین رستان" سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه را به چالش کشیدند و بر لزوم آزادی هر چه سریعتر شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق و سایر رهبران دربند نظام منامه تاکید کردند.

جمعیت الوفاق بحرین  با انتشار تصاویری از برگزاری نماز جماعت ظهر امروز در مساجد العلویات و عین رستان تاکید کرد که صدها تن از مردم شهرک "البلاد القدیم" زادگاه شیخ سلمان در اعتراض به تداوم بازداشت شیخ علی سلمان بار دیگر به خیابان‌ها آمدند.

 شمار زیادی از مردم بحرین پس از برگزاری نماز جماعت ظهر امروز، با برگزاری زنجیره انسانی در مقابل مسجد العلویات آزادی فوری شیخ علی سلمان را خواستار شدند. مردم بحرین از زمان بازداشت دبیر کل جمعیت الوفاق توسط وزارت کشور تا کنون چندین بار دست به تظاهرات زدند. گروه‌های مخالف بحرینی برای اعتراض به تداوم اشغال کشورشان توسط نظامیان سعودی و اماراتی فراخوان داده بودند.
https://taghribnews.com/vdcg7t9qzak9774.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی