تاریخ انتشار۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 184385
پلیس انگلیس:

تاکنون 60 دختر و زن جوان انگلیسی به داعش پیوسته اند

تنا-لندن
داعش زنان جوان،مذهبی و بی سواد را هدف قرار داده است .
تاکنون 60 دختر و زن جوان انگلیسی به داعش پیوسته اند
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از لندن ، افسران ارشد پلیس انگلیس اعلام کردند، علیرغم هشدارهای مکرر به نوجوانان آسیب پذیر، این گروه از دختران هدف تروریست های داعش برای ازدواج با آنها قرار گرفته اند.
خانم هلن بال از فرماندهان ارشد پلیس انگلیس به شبکه تلوزیونی بی بی سی گفت ، همه این افراد از زنان ودختران جوان هستند بطوری که چهار نفر از آنها 22 سال وبقیه 20 سال یا کمتر سن داشته اند وی افزود 5 نفر آخری که تاکنون به داعش پیوسته اند بین 15 تا 16 سال سن داشته اند.
همچنین خانم کلثوم بشیر از زنان مسلمان انگلیسی که با یک گروه از زنان مسلمان برای مبارزه با افراط گرایی فعالیت می کند به تلوزیون دولتی بی بی سی گفته است که این افراد اغلب با انگیزه های ایدئولوژیک ویا انگیزه های جنسی ویا ازدواج به گروه داعش می پیوندند.
وی یادآور شد که داعش زنان جوان،مذهبی و بی سواد را هدف قرار داده است .
پس از آنکه خبر پیوستن جوانان وبویژه دختران مسلمان انگلیسی به گروه های تروریستی نظیر داعش بالا گرفت و در رسانه ها ومحافل سیاسی واجتماعی انگلیس مطرح شد  اینک پلیس این کشور اعلام کرده است که جنگ ودرگیری های سوریه در سالهای اخیر باعث تندرو شدن جوانان مسلمان انگلیسی شده است.
در همین حال ریچارد والتون از افسران ارشد اسکاتلندیارد هم اعلام کرده است که پلیس به طور روزافزون نگران افزایش پیوستن دختران جوان مسلمان انگلیسی به گروه داعش در سوریه می باشد.
به گزارش مدیر کل سازمان امنیت داخلی انگلیس، شمار افراد انگلیسی که تاکنون به گروه های تروریستی در سوریه پیوسته اند حدود 600 نفر است.
https://taghribnews.com/vdcg7t9qnak97w4.rpra.html
مرجع : بی بی سی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی