تاریخ انتشار۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 201989
وزیر اطلاع رسانی سوریه:

داعش روابط استراتژیك با تركیه دارد/ تروریستهای تكفیری جایی در سوریه ندارند

وزیر اطلاع رسانی سوریه با تاكید بر ادامه مقابله با گروههای تروریستی تكفیری در سوریه، خاطرنشان كرد: تكفیریها در آینده سوریه نقشی نخواهند داشت.
داعش روابط استراتژیك با تركیه دارد/ تروریستهای تكفیری جایی در سوریه ندارند
"عمران الزعبی" در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) در حاشیه برگزاری همایش اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی با انتقاد از نقش برخی كشورهای منطقه ازجمله تركیه و عربستان در حمایت از تروریستها، خواستار شناساندن حامیان تروریستها به جهانیان شد.
 
وی نقش رسانه ها را در روشن كردن حقایق، مهم و سرنوشت ساز ارزیابی كرد و گفت: تنها رسانه ها می توانند حقایق رخدادهایی را كه در سوریه رخ می دهد به مردم جهان اطلاع رسانی كنند؛ رسانه ها باید نقش برخی كشورهای منطقه را در حمایت از گروههای تكفیری نمایان سازند.
 
وزیر اطلاع رسانی سوریه در ادامه با اشاره به روابط نزدیك تركیه و داعش، بیان داشت: داعش روابط استراتژیك با تركیه دارد و از جانب تركیه حمایت مادی و معنوی می شود.
 
وی افزود: اكنون حتی مردم تركیه نیز هدف داعش قرار می گیرند؛ كردهای تركیه نیز از قربانیان داعش هستند اما حكومت اردوغان همچنان به حمایت از تروریستهای داعش ادامه می دهد.
 
الزعبی ادعاهای مطرح شده ائتلاف ضد داعش برای مقابله با این گروه تروریستی را دروغ توصیف كرد و خواستار تشكیل ائتلافی واقعی برای از بین بردن نمادهای تروریستی در سوریه شد.
 
وی در پایان تاكیدكرد: رسانه های اسلامی باید نقش حقیقی خود را ایفا كنند تا بتوانند به عنوان عنصری موثر برای مقابله با چالشهای فراروی جهان اسلام و بحرانهایی رو به فزونی منطقه مطرح شوند.
 
https://taghribnews.com/vdcg7q9xyak9zy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی