تاریخ انتشار۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۱
کد مطلب : 191684
امام جمعه سنندج:

اعدام آیت الله نمر توطئه ای صهیونیستی آمریکایی است/آل سعود بی تدبیری را کنار بگذارند

امام جمعه سنندج اقدامات رژیم آل سعود در خصوص ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و هجوم به مردم بی دفاع یمن را محکوم کرد.
اعدام آیت الله نمر توطئه ای صهیونیستی آمریکایی است/آل سعود بی تدبیری را کنار بگذارند
"ماموستا عبدالرحمن خدایی" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار کرد: متأسفانه طی چند هفته اخیر شاهد هجوم ناجوانمردانه نیروهای نظامی عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع یمن بوده ایم.

وی افزود: حکام عربستان سعودی به جای تلاش برای تقویت وحدت و انسجام امت اسلامی به عاملی برای اجرای توطئه های آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی تبدیل شده اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: طی چند روز اخیر نیز شاهد مطرح شدن مبحثی پیرامون در دستور کار قرار گرفتن اعدام آیت الله نمر روحانی اهل تشیع عربستانی توسط حکام این کشور هستیم که این امر آتش تفرقه را در این کشور و منطقه شعله ور می کند.

ماموستا خدایی افزود: علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع در طول تاریخ همواره منادیان وحدت و انسجام امت اسلامی بوده اند و رژیم آل سعود باید به این مهم توجه کند که با اعدام علمای دینی نمی توانند جلوی بیداری دینی مردم را بگیرند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: انتظار می رود رژیم آل سعود که خود را خادم الحرمین شریفین می داند از این بی تدبیری ها دست کشیده و با امت اسلامی و عدالت خواهی ها و استکبارستیزی های مسلمانان جهان همراه شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcg7q9qtak9y34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی